TVN - ŚWIETNY START WIOSENNEJ RAMÓWKI 2016
Start wiosennej ramówki TVN okazał się dużym sukcesem. Każdy kolejny tydzień zwiększał udział stacji w rynku. W pierwszym tygodniu marca, gdy wystartowały ramówki pozostałych stacji BIG4, TVN był niekwestionowanym liderem rynku pozostawiając stacje konkurencyjne daleko w tyle.
Świetne wyniki oglądalności osiągają trzy nowości TVN z pasma prime time: „Druga szansa”, Masterchef Junior” i „Agent – gwiazdy”. W grupach celowych najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców – kobiet z większych miast, z ponadprzeciętnymi dochodami, udział w rynku tych pozycji programowych sięga 30%, a index dopasowania zdecydowanie przekracza poziom 150.
Dużym zainteresowaniem w ramówce wiosennej cieszy się również oferta filmowa. Propozycje z piątkowego „Superkina” takie jak: „World War Z”, „Jack pogromca olbrzyma” i „Hobbit: Pustkowie Smauga” przyciągnęły przed ekrany ponad 20% widzów, pokonując poniedziałkowe pasmo „Megahit” w Polsacie.
Cieszymy się, że nasze propozycje wiosenne przypadły do gustu widzom, a ich wyniki będą miały przełożenie na efektywną komunikację naszych Klientów.
Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
e-mail: m.reszka@tvn.pl