TVN - „KUCHENNE REWOLUCJE” I „MASTECHEF JUNIOR” - NAJLEPSZE PROGRAMY KULINARNE W POLSCE
Od początku startu wiosennej ramówki „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” podbijają serca Polaków zdecydowanie wyprzedzając w oglądalności programy kulinarne w innych stacjach telewizyjnych.
W każdy czwartek rewolucje Magdy Gessler śledzi średnio ponad 2 mln widzów, a wśród nich znajduje się co trzecia kobieta z większego miasta z ponadprzeciętnymi dochodami. Jeszcze lepsze wyniki osiąga „Masterchef Junior”, który co niedziela przyciąga przed ekrany ponad 2,7 mln widzów.
![](/public/upload/news/medium/57bb299f8baee.jpg?v=1471883679)
Wyniki oglądalności potwierdzają zdecydowaną przewagę kulinarnych programów TVN nad innymi stacjami, zarówno pod względem udziału w rynku, jak i atrakcyjnego profilu reklamowego.
![](/public/upload/news/medium/57d6c4046ebce.jpg?v=1473692676)
A przed nami kolejne, jesienne edycje ulubionych programów kulinarnych TVN. Już teraz startują eliminacje do „Masterchefa”, a także nagrania jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. Mamy nadzieję, że wyniki oglądalności i znakomity profil programów przełożą się na wysoką efektywność jesiennych kampanii reklamowych zbudowanych wokół tych formatów.
Więcej informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
e-mail: m.reszka@tvn.pl