KONKURS – „SZKOŁA”

Od 1 września zagościł na antenie TVN serial “SZKOŁA”. Od początku format podbił serca widzów stając się liderem w paśmie nadawania i topowym programem dla młodzieży w paśmie OFF.

W związku z tym sukcesem przygotowaliśmy dla Państwa KONKURS z ATRAKCYJNYMI NAGRODAMI. Do wygrania:
3 * SPORT CAM HD 50 TVN (NATEC) wideo w jakości Full HD 1080P, 3 tryby: kamera sportowa/rejestrator samochodowy/aparat fotograficzny
10 * PLECAK „SZKOŁA” TVN

Aby wziąć udział w konkursie należy do 29 września 2014 wysłać na adres: reklama@tvn.pl opis najzabawniejszego wspomnienia ze szkoły.
Spośród wszystkich nadesłanych opisów jury wyłoni 13 najbardziej kreatywnych, zabawnych i najciekawszych. Ich autorzy zostaną powiadomieni o wygranej drogą mailową do dnia 1.10.2014.

Przyjemnej zabawy ;)

 

Od 1 września na antenie TVN możemy śledzić losy bohaterów nowego serialu typu docu soap „Szkoła”.

Serial nadawany jest codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 15:00 (powtórki 11:25).
Już od pierwszego odcinka, format ten stał się jedną z ulubionych pozycji widzów. W pierwszej połowie września w grupie młodzieżowej serial uplasował się na 5 pozycji najlepszych programów z wszystkich stacji telewizyjnych, tuż za hitami prime time, a przed m.in. Megahitem Polsatu („Niesamowity Spiderman”).
 


„Szkoła” jest również liderem pasma, zarówno w grupie młodzieżowej, jak i matek.

 



Bohaterami „Szkoły” są uczniowie gimnazjum i liceum, borykający się z problemami, o których świat dorosłych często nie ma pojęcia. Jak pokazują zrealizowane badania, tematyka poruszana w serialu nie była podejmowana tak dogłębnie w dotychczasowych formatach TV. TVN produkując ten format podjął wyzwanie zmierzenia się z trudnymi problemami młodzieży i ich rodziców.

Serial zaspokaja potrzeby badanych grup w różnych zakresach:

Matki wyrażają: chęć poznania życia nastolatków, do którego w dużej mierze nie mają dostępu, strach, że dziecku może przydarzyć się coś czego nie zauważą, potrzeba uczenia się o problemach dzieci i sposobach radzenia sobie z nimi;

W grupach nastolatek można wyróżnić: potrzebę obserwowania życia rówieśników, chęć obserwowania problemów, z którymi same mają do czynienia lub z którymi sami nie potrafią sobie poradzić.

Realizm akcji „Szkoły” powoduje, że widzowie bardzo identyfikują się z bohaterami i zaprezentowanymi problemami.

Zobacz film o „Szkole”

 

 



 

Zapraszamy do współpracy.

Dodatkowych informacji udziela:
Monika Reszka
Menedżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
e-mail: m.reszka@tvn.pl