KAMPANIA TVN NAGRODZONA EFFIE AWARDS
Wiosenna kampania promocyjna serialu „Druga szansa" została nagrodzona EFFIE AWARDS - jedną z najbardziej prestiżowych na świecie nagród w branży komunikacji marketingowej. Serial otrzymał brązowy EFFIE AWARDS w kategorii „Media, kultura, rozrywka" za efektywną i dobrze skrojoną kampanię reklamową, która przyniosła wysokie wyniki oglądalności.
Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu TVN przy współpracy z domem mediowym Starcom.
Kryteria konkursowe to kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta. W konkursie nagradza się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.
TVN od 17 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 6 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.
Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono łącznie 194 kampanie w 24 kategoriach. Wręczonych zostało 57 statuetek za najbardziej efektywne kampanie marketingowe.
Gratulujemy wszystkim nominowanym i nagrodzonym w tegorocznym konkursie Effie Awards.
Biuro Reklamy TVN Media