![](/public/upload/news/medium/59fc6919eac67.jpg?8de717b89d26b23d8ea2918111e4cf15)
TVN WYGRYWA WYŚCIG JESIENNYCH RAMÓWEK!
TVN to najchętniej oglądana stacja tej jesieni zarówno w grupie komercyjnej, jak i w grupach kobiecych. Swoją pozycję lidera zbudowała przede wszystkim na głównych formatach stacji, m.in. wprowadzonym na jesieni serialu „Diagnoza”, który spotkał się z ciepłym odbiorem widzów.
![](/public/upload/news/medium/59fc691a3d310.jpg?v=1509714202)
TVN jesienią utrzymał również status najbardziej atrakcyjnej grupy dla większości reklamodawców. Stacja efektywnie dociera nie tylko do kobiet, ale również do osób w pracujących na średnim i wyższym szczeblu zawodowym, z wykształceniem wyższym oraz zamieszkałych w większych miastach.
![](/public/upload/news/medium/59fc691a576f5.jpg?v=1509714202)
TVN rozpoczął już nagrania odcinków większości formatów do wiosennej ramówki. Wszystkich zainteresowanych niestandardową komunikacją wokół programów stacji, zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.