
TVN Media i Visa nawiązują współpracę
To nowa odsłona addressable tv
TVN Media, wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań reklamowych na polskim rynku mediowym, ogłasza strategiczną współpracę z Visa, jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych.
Partnerstwo to otwiera nowy rozdział w rozwoju projektu addressable TV, wprowadzając do niego informacje płynące z danych Visa, zwiększając precyzję targetowania addressable tv.
Współczesny rynek reklamowy wymaga coraz większej precyzji i efektywności, a dane deklaratywne nie zawsze w pełni oddają rzeczywiste potrzeby odbiorców. Dzięki nowej współpracy TVN Media z Visa reklamodawcy zyskają możliwość podejmowania decyzji bazujących na wnioskach płynących z danych Visa. Takie podejście pozwala na głębsze zrozumienie zachowań konsumentów, ich preferencji oraz sposobu podejmowania decyzji zakupowych, co znacząco zwiększa skuteczność kampanii reklamowych.
Dostarczane dane są odpowiednio przetwarzane, zanonimizowane i agregowane, co zapewnia wysoki poziom ochrony prywatności użytkowników. Informacje te są analizowane w ramach określonych obszarów geograficznych w całej Polsce, co umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne targetowanie kampanii reklamowych.
Współpraca z Visa wpisuje się w długofalową strategię rozwoju TVN Media, której celem jest budowanie nowoczesnych produktów reklamowych, skierowanych do dzisiejszych konsumentów wideo w świecie linearnym i i cyfrowym, z wykorzystaniem rozwiązań analitycznych. Integracja wniosków z danych Visa z naszym ekosystemem reklamowym pozwala dostarczyć reklamodawcom nową jakość targetowania opartą na realnych danych, a dla konsumentów lepszą jakość komunikatów reklamowych . To nie tylko innowacja, ale także odpowiedź na potrzeby rynku, który oczekuje rozwiązań coraz bardziej dopasowanych do odbiorców – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
W Visa wierzymy, że gospodarka oparta na otwartości na dane niesie możliwości bogatszych i bardziej spersonalizowanych doświadczeń konsumenckich oraz rozwiązań dla firm. Kluczem do tego jest demokratyzacja danych i zbudowanie zaufania do firm, które te dane wykorzystują. Zaufanie leży u podstaw wszystkiego, co robimy w Visa. Nasza sieć, marka, partnerstwa, platformy płatnicze oraz podejście do innowacji opartych na danych powinny przynosić korzyści konsumentom i innym podmiotom, chroniąc jednocześnie ich prywatność. Jednym z takich partnerstw jest współpraca z TVN Media, która pozwala nam wykorzystać doświadczenie zespołu Visa Consulting & Analytics w analizie danych i wykorzystaniu wniosków z niej płynących – mówi Piotr Giziński, Dyrektor Data Insigths & Strategy CEE w Visa
Wprowadzenie danych transakcyjnych wzmacnia potencjał addressable TV jako narzędzia umożliwiającego realizację kampanii o wysokiej skuteczności i efektywności. Nowe rozwiązanie otwiera możliwości jeszcze lepszego dostosowania przekazu reklamowego do rzeczywistych zachowań zakupowych odbiorców. Staje się kluczem do lepszego poznania schematów zakupowych i potrzeb różnych grup odbiorców. Zestawienie danych TVN i Visa pozwala na budowanie unikalnych profili konsumenckich uwzględniających przyzwyczajenia zakupowe, finanse, podróże, korzystanie z produktów i usług cyfrowych. Dzięki temu możliwe staje się precyzyjne zidentyfikowanie konsumentów we wszystkich segmentach, w tym również w segmencie premium.
Partnerstwo z Visa to dla nas kolejny krok naprzód w dalszym rozwoju oferty addressable TV. Dzięki wprowadzeniu danych transakcyjnych addressable TV staje się jeszcze bardziej efektywnym narzędziem reklamowym, które łączy technologiczną precyzję z realnymi danymi płynącymi z rynku - mówi Maciej Ziąbrowski, Digital Strategic Planning & Monetization Director w TVN Warner Bros. Discovery