AUKCJA CZASU REKLAMOWEGO I SPONSORSKIEGO PRZY FINALE AO W TVN!
Pierwszy turniej Wielkiego Szlema w roku to zawsze fantastyczna rywalizacja i wielkie emocje!
W Melbourne w grze pojedynczej zobaczymy sześcioro Polaków: Igę Świątek, Magdę Linette, Magdalenę Fręch, Maję Chwalińską, Huberta Hurkacza i Kamila Majchrzaka.
W grze podwójnej i mikście wystąpi Jan Zieliński, który w ubiegłym roku triumfował w grze mieszanej w parze z Su-Wei Hsieh. Biało-czerwoni w większości poznali już pierwszych rywali: Iga Świątek zmierzy się z Kateriną Siniakovą, Hubert Hurkacz zagra z Tallonem Griekspoorem, Magda Linette z Moyuką Uchijimą, a przeciwniczką Magdaleny Fręch będzie kwalifikantka. Tytułów w Melbourne bronić będą Włoch Jannik Sinner oraz Białorusinka Aryna Sabalenka.
AO 2025 będzie 113. edycją rozgrywek i jednocześnie 38. przeprowadzoną na kortach Melbourne Park.
Jeśli Iga dostanie się do finału, wówczas widzowie będą mieli okazję oglądać ten, historyczny mecz na antenie TVN w sobotę, 25 stycznia!
Dla miłośników tenisa to wielkie święto, które ma szansę zgromadzić przed telewizorami liczną widownię. Finał US Open 2022 osiągnął udział w grupie komercyjnej rzędu 16,7% oraz 24,1% SHR% w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami. Finał Roland-Garros 2023 odnotował jeszcze lepsze wyniki oglądalności – 17,2% SHR% (A20-54) oraz 24,4% SHR% (M 25-54 INC.5000+), zaś ostatnia ubiegłoroczna transmisja w TVN finału Roland-Garros 2024 wygenerowała udział na poziomie 16,1% SHR% w grupie komercyjnej i 19,2% SHR% wśród mężczyzn z dochodami powyżej 5000 złotych. Znakomite wyniki oglądalności poprzednich meczów Polki to wspaniała prognoza widowni finału Australian Open 2025!
Już 23 stycznia zapraszamy do udziału w aukcji, dzięki której będzie można zarezerwować miejsce reklamowe przy jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych!
W czwartkowej aukcji będą dostępne pakiety:
- GOLD
- SILVER
- 2x BRONZE
Licytacje wystartują odpowiednio o 10:00, 10:45 i 11:30.
Dodatkowo, przy tym evencie aukcjonujemy:
- 2x pakiety SPONSORSKIE – o godz. 12:15
Każda z aukcji potrwa 30 minut.
Partnerzy posiadający określone założenia budżetowe, już od 22 stycznia mogą ustawić swoją maksymalną propozycję cenową dzięki funkcji Max_Bid w systemie Ad_Auction!
Prestiżowy charakter aukcjonowanego eventu wymaga wyjątkowego rozwiązania, gwarantującego równe szanse wszystkim uczestnikom. W związku z tym Biuro Reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję. Przedłużenie liczone jest od momentu odnotowania bidu, a nie od systemowo ustalonej godziny zakończenia aukcji.
Jak to działa?
Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Biura Reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie
w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Więcej szczegółów pod adresem: kontakt_aukcje@discovery.com
Dane: NAM, 10.09.2022, 10.06.2023, 08.06.2024, SHR%, A 20-54, M 25-54 INC.5000+, TVN, TRANSMISJA MECZÓW FINAŁOWYCH