TVN Media z innowacyjną formą reklamy
Firma Apart, będąca sponsorem formatu TVN „Top Model” zdecydowała się na użycie nietypowej formy reklamy w swojej najnowszej kampanii.
AdSelf to nowość w portfolio reklamowym TVN Media. Główną ideą nowej formy jest możliwość dodania elementów graficznych klienta do obrazu przechwytywanego w czasie rzeczywistym przez kamerę swojego telefonu czy tabletu. Nowa forma reklamowa TVN Media – AdSelf, pozwala na tego typu zabawę w trakcie trwania reklamy.
W kampanii Apartu użytkownicy aplikacji Player.pl na systemie android będą mogli nie tylko przymierzyć biżuterię Apartu i wybrać najbardziej pasujące do stroju kolczyki czy wisiorek, ale także udostępnić swoje zdjęcie w nowej stylizacji na portalu Facebook. Dzięki zaproszeniu użytkowników do gry reklamodawca zyskuje nowych ambasadorów marki.
Format „Top Model” wraca na antenę TVN po raz siódmy. Pierwszy odcinek będzie emitowany w poniedziałek 3 września o godzinie 21:30. Od poniedziałku w aplikacji player.pl na systemie android będzie można także zobaczyć reklamę Apartu z wykorzystaniem formy AdSelf.