Współpraca MTV Polska oraz Coca Cola w ramach projektu „Powiedz to piosenką” – case study

Stacja MTV Polska to kanał dedykowany młodym, miejskim odbiorcom poszukującym atrakcyjnego, rozrywkowego kontentu. Dzięki wyjątkowym możliwościom wykorzystującym potencjał brandu, doświadczenie oraz zaangażowanym widzom jest atrakcyjną platformą do efektywnej i angażującej komunikacji targetowanej do młodych grup celowych.

Przykładem takiej synergicznej akcji była zeszłoroczna współpraca MTV i COCA COLA w ramach projektu „Powiedz to piosenką” – składająca się z trzech etapów komunikacji -

- MTV CONNECT

- MTV START by COCA COLA

- XMASS CONNECT

Kampania Powiedz To Piosenką, była związana z promocją tekstów polskich i zagranicznych piosenek umieszczonych na opakowaniach COCA COLA.

W ramach akcji MTV CONNECT na stronie www.powiedztopiosenka.pl internauci mogli umieszczać swoje życzenia, sentencje, odezwy oraz złote myśli. Z wybranych tekstów powstały tzw. emotisongi w wykonaniu Ernesta Staniaszka, Honoraty Honey Skarbek, Julii Fabiszewskiej oraz Grzegorza Hyżego.

Drugą odsłoną akcji był partnerski projekt MTV START by COCA COLA, który został stworzony z myślą o młodych ludziach marzących o rozpoczęciu kariery muzycznej i zaprezentowaniu się szerokiej publiczności. Platforma MTV START, umożliwiała młodym artystom tworzenie profili, umieszczanie tam swoich utworów i zbieranie głosów internautów. Spośród 10 zgłoszeń z największą liczbą głosów, organizatorzy wybrali pięciu zwycięzców, którzy otrzymali fundusze na sprzęt muzyczny, zaproszenia VIP na MTV EMA PRE PARTY w Warszawie oraz możliwość zaprezentowania się na antenie stacji MTV Polska.

XMASS CONNECT to grudniowa ostatnia odsłona projektu, umożliwiająca internautom przesyłanie swoim bliskim i znajomym śpiewających kartek świątecznych. Życzenia i świąteczne pozdrowienia zbierane były poprzez stronę akcji www.powiedztopiosenka.pl

Najciekawsze z nich widzowie MTV mogli w grudniu usłyszeć na antenie stacji, zaśpiewane przez Ernesta Staniaszka i Candy Girl. Wybrani szczęśliwcy otrzymali również wyjątkową niespodziankę - wizytę gwiazd, które w ich domach na żywo wyśpiewywały im życzenia złożone przez przyjaciół.

Cały projekt otrzymał szerokie wsparcie na antenie MTV w postaci spotów promujących poszczególne elementy akcji, na antenie zostały wyemitowane emotisongi, materiały making of oraz 5 odcinków programu MTV START by COCA COLA. Kampania była wspierana także na stronie oraz social media MTV – Faceboku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie.

Zapraszamy do współpracy!

Zobacz materiał video:


Luty i marzec na antenie MTV Polska

FAKING IT


Nowa odsłona zwariowanej serii o dwóch przyjaciółkach Amy i Karmie. Po wielu nieudanych próbach zaistnienia w świadomości znajomych ze szkoły ktoś przez pomyłkę przykleja im łatkę lesbijek, co sprawia, że zyskują status celebrytek. Karmy i Amy staną przed dylematem: wyjawić prawdę, czy wciąż utrzymywać ją w tajemnicy?

Emisja: niedziela, godz. 19:00

GASTROFAZA, sezon 1

Grupa kucharzy-amatorów mierzy się z przekąskowymi wyzwaniami. Zwycięzca wróci do domu z gotówką, własnym przepisem w książce kucharskiej „Snack-Off” i upragnionym naszyjnikiem ze złotą zawieszką w kształcie łyżko-widelca!

Emisja: od poniedziałku do piątku, godz. 20:25

NIEMOŻLIWE!

Rob Dyrdek, wraz ze współprowadzącymi: Sterlingiem „Steelo” Brimem i Chanel West Coast oraz z zaproszonymi gwiazdami przedstawiają program poświęcony najciekawszym filmikom z Internetu.

Premiera: 1 marca, niedziela, godz. 23:30

CATFISH, sezon 4

W każdym odcinku Nev Schulman z filmu „Catfish” oraz jego kolega z planu, Max Joseph, pomagają jednej z osób odkryć prawdę na temat wirtualnego partnera lub partnerki. Przedtem jednak uczestników czeka długa droga, podczas której pewne jest tylko jedno: cały wachlarz emocji. Niepewność, tajemnice, wybaczenie, radość, a czasem odkrywanie szokującej prawdy.

Premiera: 8 marca, niedziela, godz. 18:10