Włącz Discovery i podążaj za przygodą!
Lato powoli się kończy jednak dla widzów Discovery gorący czas dopiero się zaczyna. W nowym sezonie jesiennym stacja przygotowała bogatą ofertę programową.
Już 5 września kanał powita widzów kolejna 17-tą serią programu Fani czterech kółek. W premierowych odcinkach sezonu B, Mike Brewer i Marc “Elvis” Priestley ponownie zarażą widzów swoją miłością do motoryzacji, polując na silniki i części z kultowych samochodów, a następnie dając im drugie życie. Ulokują się w Wielkiej Brytanii, nieopodal słynnego Bicester Heritage Site, dawnej bazy RA, która zapisała się w historii motoryzacji. Na warsztat trafią takie samochody jak Ford Escort XR3i, Mercedes SL55, Mark 1 Ford Transit, czy BMW 335i.
Z kolei od 9 września rozpocznie się Gorączka Złota: Parker na złotym szlaku 5. 27-letni Parker Schnabel i jego przyjaciele podróżują dalej niż kiedykolwiek wcześniej w poszukiwaniu złota – do Nowej Zelandii – krainy rekinów, hobbitów, wielkiego złota i nowoczesnego sprzętu górniczego. Ekipa wyrusza w głąb dzikiej przyrody, aby odkryć złoża cennego kruszcu, które przyniosą wymierne zyski. Nie zabraknie wzlotów i upadków, przeciwności losu, małych i dużych sukcesów, kłótni i pojednań.
Wato śledzić Discovery aby poznać pełnię możliwości tego wyjątkowego kanału: https://www.tvnmedia.pl/nasze-media/tv/discovery-channel
Dlaczego jest tak wyjątkowy?
Discovery to jeden z dwóch kluczowych kanałów męskiego portfolio Grupy TVN Warner Bros. Discovery. Dzięki świetnym wynikom stanowi solidne oparcie dla segmentu Factual, czego dowodem są rosnące udziały. Patrząc na wyniki ostatnich miesięcy, warto zwrócić uwagę na wzrosty mające miejsce w atrakcyjnych grupach męskich. W wakacje stacja zanotowała +2% RdR w grupie męskiej miejskiej i udział na poziomie 0,6% z kolei grupa mężczyzn z wyższymi dochodami osiągnęła wynik na poziomie 1% SHR i +3% wzrostu RdR. Warto również wspomnieć o grupie mężczyzn zajmujących wysokie stanowiska, która osiągnęła niebanalny wzrost na poziomie +50% RdR i tym samym jej udział wynosi w chwili obecnej 0,6% SHR. Również pierwsza część roku zakończyła się znacznymi wzrostami. Kanał zwiększył swój udział w Q2.22 o 28% w stosunku do Q1.22, czekamy z niecierpliwością na dane za trzeci kwartał.
Dane: NAM, 1.07-23.08.2022 vs. 1.07-23.08.2021, Q1vs.Q2.2022, SHR%, M16-49c50k+, M16-49INC3500+, M16-49 TM, DP 6:00-25:59.