WAKACYJNA OFERTA NICKELODEON „WYSPA FRAJDY”. LAST MINUTE!
Nickelodeon to lider wśród kanałów targetowanych do najmłodszych! Średni udział stacji w oglądalności w grupie dzieci w wieku od 4 do 12 lat to aż 6,8% oraz 8,3% w grupie dzieci w wieku szkolnym. Nickelodeon dzięki unikalnej ramówce atrakcyjnej dla dzieci w każdym wieku ma także bardzo wysokie AMR% - 1,2% w grupie A 4-12 oraz 1,4% w grupie A 7-12! Kanał może poszczycić się także bardzo dobrymi wynikami w internecie. Strona nick.com.pl stanowi naturalne uzupełnienie ofert programowej stacji – dzieci i rodzice znajdą na niej między innymi gry i konkursy związane z ukochanymi dziecięcymi bohaterami. Witryna miesięcznie notuje blisko 1,5mln wizyt, 1,65 streamów video oraz ponad 11,7mln odsłon; fanpage Nickelodeon gromadzi 436tys fanów!
Nickelodeon daje dzieciom dostęp do ukochanych postaci z bajek na wielu platformach i urządzeniach a tym samym dostarcza rozrywkę całym rodzinom. Brand, dla którego kreatywna i rozwijająca zabawa jest najważniejsza z perspektywy rozwoju dzieci angażuje się także w liczne akcje eventowe. Idealnym momentem do promowania aktywności na świeżym powietrzu są oczywiście wakacje!
W tym roku startujemy z projektem „WYSPA FRAJDY” wykorzystującym wszystkie dostępne media w celu zbudowania komunikacji angażującej widzów. Aktywność zbudowana wokół atrakcyjnego kontentu TV & on-line zapewni Partnerom dotarcie z przekazem reklamowym do dzieci i ich rodziców nie tylko w mediach ale także w naturalnym, wakacyjnym kontekście. W ramach projektu Nickelodeon zaprasza na cykl 4 eventów zorganizowanych w nadmorskich kurortach. W ramach współpracy Partnerzy mają zapewnioną szeroką obecność w mediach a także w dedykowanej, brandowanej strefie na każdym z eventów.
Zapraszamy do współpracy Klientów zainteresowanych obecnością przy atrakcyjnym kontencie, poszukających angażującej komunikacji oraz możliwości interakcji z młodymi widzami w naturalnym, wakacyjnym kontekście.
Wszystkich Partnerów pragnących związać się z projektem „WYSPA FRAJDY” zachęcamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty. Zapraszamy!
Dane: NAM, I-IV.2015, DP 6:00-21:00; SHR%, AMR%, A4-12, A7-12; Omniture III.2015; Facebook III.2015