VIOLETTA – FINAŁ SEZONU 2. JUŻ W MAJU! JESIENIĄ 3. SEZON!
W tym roku fanów najpopularniejszego serialu Disney Channel Violetta czeka mnóstwo atrakcji. Niedawno ogłoszono rozpoczęcie prac nad trzecim sezonem, a już w maju do kin trafi ekskluzywny, 90-minutowy materiał, VIOLETTA: KONCERT, uwieczniający niezwykłą, europejską trasę koncertową.
Muzyka i taniec znajdują się w sercu fabuły serialu Violetta. Fakt, że fani Violetty mogli zobaczyć na żywo Martinę Stoessel, Jorge Blanco i innych, wytworzyło jeszcze głębszą relację między publicznością a Disney Channel.
Do 23 maja istnieje możliwość pojawienia się z przekazem komercyjnym przy finałowych premierach sezonu 2.! Tego dnia o godz. 16:00 zostanie wyemitowany ostatni z nowych odcinków serialu.
„Violetta” opowiada o nastolatce, która po kilku latach pobytu w Europie powraca do swojego rodzinnego miasta. Dziewczyna obdarzona jest niezwykłym talentem wokalnym, o czym sama jeszcze nie wie. Główna bohaterka odnajduje swoje miejsce w Argentynie, gdzie zdobywa lojalnych przyjaciół, odkrywa swoją prawdziwą miłość i rozwija pasję do muzyki.
Od dnia premiery, 18 lutego 2013 roku, serial „Violetta” przebojem wdarł się do serc widzów i stał się numerem jeden wszystkich telewizji dla dzieci w Polsce!
Udział w oglądalności pasma w premierowej godzinie emisji (16:00– 17:00), pozostaje bezkonkurencyjny (14% dla Disney Channel vs. 3,8% dla drugiego najlepiej oglądanego w tym paśmie kanału dziecięcego w 2014 roku w grupie 7-15).
Rekordowe wyniki serial odnotował w październiku 2013, w miesiącu premiery sezonu 2. Uzyskał wówczas SHR% na poziomie 33% w grupie dziewczynek 7-15 i 16% w grupie komercyjnej!
Wyniki „Violetty” mają również doskonałe przełożenie na realizacje kampanii komercyjnych zaplanowanych przy serialu. Biorąc pod uwagę 2014 rok, to jak dotychczas, serial uzyskał AMR% na poziomie 4,4% w grupie dziewczynek 7-15 oraz 2% w komercyjnej grupie dziecięcej.
Podsumowując, jak dotychczas „Violetta” przyciągnęła przed telewizory ponad 5,3 mln polskich widzów w wieku 4+ (15%), w tym 1,2 mln dzieci pomiędzy 4 a 12 rokiem życia (38%).
Więcej informacji można znaleźć na stronie dedykowanej serialowi: