TVN24 z udziałem 2,5% w grupie komercyjnej
Od początku czerwca stacja TVN24 notuje rekordowe wyniki. W dniach 1-10 VI udział stacji wyniósł 2,5% w grupie A16:49, podczas gdy TVP Info odnotowało udział na poziomie 1,5%, a Polsat News zaledwie 1%.
TVN24 dba również o użytkowników chcących być na bieżąco z informacjami on-line. Portal tvn24.pl rozbudował stronę sportową i dał jej oddzielny adres sport.tvn24.pl. Jest jeszcze więcej informacji, zdjęć, materiałów wideo, które są znakiem firmowym portalu. Na stronie znajdą się relacje z najważniejszych i najciekawszych wydarzeń w polskim i zagranicznym sporcie. Bogactwo materiałów informacyjnych, zdjęć i multimediów redagowanych przez tvn24.pl zyskuje coraz liczniejsze grono odbiorców. W maju tvn24.pl w sporcie zyskało blisko 1 mln użytkowników (UU) generujących ponad 3,4 mln odsłon.
Użytkownicy mogą być na bieżąco z najważniejszymi dyscyplinami sportowymi. Strona została podzielona na sekcje - są to m.in. piłka nożna, boks, tenis, siatkówka czy koszykówka. Na sport.tvn24.pl znajdą się relacje z najważniejszych wydarzeń, takie jak np. zbliżające się rewanże w piłkarskiej Lidze Mistrzów i Lidze Europejskiej, ale nie zabraknie relacji wideo np. z mistrzostw Europy w sumo.
Zwiększono liczbę newsów, przede wszystkim wideo (będzie można zobaczyć np. fragmenty rozgrywek żużlowych, czy piłkarskiego Pucharu Polski).
- Planujemy przeprowadzać transmisje z wybranych wydarzeń sportowych – mówi Mateusz Sosnowski, redaktor naczelny tvn24.pl. Nie zabraknie ciekawostek sportowych, wywiadów, komentarzy, analiz i sond. - Chcemy pisać historię sportu razem z naszymi odbiorcami, więc zachęcamy do niekończących się dyskusji o sporcie na naszym forum – mówi Sosnowski. Część z tych opinii znajdzie swoje odzwierciedlenie w informacjach.
Dane: SHR%, A16:49, 1-10 VI, Gemius Traffic maj 2013