TVN24 - Z NAJWYŻSZYM UDZIAŁEM WŚRÓD KANAŁÓW INFORMACYJNYCH!

TVN24 niezmiennie pozostaje liderem w grupie kanałów o profilu informacyjnym. W minionym roku stacja wygenerowała 2,5% SHR, poprawiając tym samym wynik z 2014 r. o 5%! Średni udział w oglądalności w styczniu 2016 dla TVN24 wyniósł 2,2% SHR i aż 4,7% SHR w atrakcyjnej grupie widzów w wieku 16-49 lat, z miast, z wysokimi dochodami. To aż 41% wyższy wynik SHR% od kolejnej stacji w rankingu - TVP Info (SHR% all 16-49 w I.2016 = 1,3%). Średnia minutowa oglądalność dla TVN24 to 63 865 AMR, natomiast zasięg w grupie all 16-49 wynosi 37,3% COV%.

TVN24 rozpoczął nadawanie w 2001 i jest to pierwszy kanał informacyjny w Polsce. Nadaje z najnowocześniejszego studia w Europie. Aktualność, interaktywność, wiarygodność oraz szybkość przekazu to atuty stacji TVN24, która pod względem liczby cytowań już od lat jest najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną.

Dane: NAM, AMR, COV%, 01.2016 r., SHR% 1.01.2014 - 31.01.2016 r.

 

TVN24 Biznes i Świat odnotował w 2015 roku aż 66% wzrostu SHR w grupie M 16-49 Top Management w stosunku do wyników z roku 2014. TVN 24 Biznes i Świat , drugi kanał z portfolio kanałów informacyjno – biznesowych Grupy TVN, utrzymuje tym samym mocną pozycję
w stosunku do swojego bezpośredniego konkurenta Polsat News 2.

W styczniu 2016 TVN24 Biznes i Świat osiągnął udział na poziomie 0,9% SHR, natomiast SHR% Polsat News 2 w tym samym okresie wynosił 0,3% w atrakcyjnej grupie mężczyzn w wieku 25-59 należących do grupy określanej jako Top management.

Dane: NAM, SHR% 1.01.2014 - 31.01.2016 r