TVN24 najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w 2022 roku. Wyniki badania.
Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce w 2022 roku - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się prawie 16,3 tysiąca razy.
Instytut Monitorowania Mediów we wtorek opublikował wyniki cyklicznego raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Czytamy w nim, że "podium najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych otwiera TVN24, cytowany w 2022 roku prawie 16,3 tys. razy".
Z badania wynika, że na TVN24 najczęściej powoływano się w sierpniu.
O badaniu
Instytut Monitorowania Mediów wyjaśnił, że analizę częstotliwości 385 863 cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.
Badanie dotyczy okresu 1 stycznia - 31 grudnia 2022 roku.