TVN24 lider wśród kanałów informacyjnych w Polsce!
TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce w 2021 roku. Średnio w ciągu roku stacja osiągnęła udział na poziomie 3,1% SHR w grupie A16-49 (kolejnymi stacjami pod względem wysokości udziałów były TVP Info 1,7 % i Polsat News 1,5 %). W grupie 4+ wynik TVN24 to aż 5% SHR (TVP Info 4 %, Polsat News 1,8 %). Jest to drugi najlepszy udział w historii TVN24.
Rekordowe wyniki oglądalności to zasługa rzetelnej i szybkiej informacji przekazywanej w wysokiej jakości programach publicystycznych. W tej kategorii, w 2021 roku, jednym z najchętniej wybieranych programów była „Rozmowa Piaseckiego” (10,6% SHR, A16-49) oraz Poranek w TVN24 z udziałem 6,8% SHR, A16-49.
Na antenie, oprócz programów publicystycznych, widzowie mogli śledzić również najważniejsze wydarzenia społeczne, takie jak Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (3,2% SHR, 0,8% AMR, A16-49). 30. Finał WOŚP już 30 stycznia 2022 roku, na antenie TVN24.
Kanał TVN24 to również miejsce, w którym poruszane są ważne dla opinii społecznej tematy związane ze zmianami klimatycznymi („Rozmowy o końcu świata” 1,4% SHR, A16-49 – nowe odcinki w pierwszą sobotę miesiąca o 18:00), czy programy relacjonujące najważniejsze wydarzenia sportowe, takie jak Puchar Świata w skokach narciarskich (Strefa Kibica – Zima, 4,3% SHR, A16-49). Już w lutym 2022 stacja zaprasza na programy poświęcone Igrzyskom Olimpijskim w Pekinie.
Obecność marki klienta na kanale TVN24 to gwarancja dotarcia do szerokiej grupy widzów, o czym świadczy również średniomiesięczny zasięg stacji w 2021 roku, który wyniósł ponad 12 mln.
Dane: NAM, 2021, 6:00-25:59, SHR%, Dayparts; średniomiesięczny COV, Reach&Frequency; dane bez OOH