TVN24 BIZNES I ŚWIAT - UDZIAŁ 0,93% W GRUPIE KOMERCYJNEJ Z MIAST

Wraz z początkiem marca stacja TVN24 Biznes i Świat jest dostępna w monitoringu NAM.

Pierwsze dostępne wyniki potwierdzają potrzebę kontentu biznesowo-ekonomicznego widzianego z perspektywy międzynarodowej. Po pierwszych dniach marca udział stacji w grupie komercyjnej z miast wyniósł 0,93% (A16:49c50+). W tym samym okresie stacja Polsat Biznes wygenerowała udział = 0,07%. Na uwagę zasługuje również profil widza stacji TVN24 Biznes i Świat: 31% to widzowie z wysoką pozycją zawodową (Indeks udziału Top Management wśród widzów stacji TVN24 BiŚ = 390 vs udział takiego widza w grupie Total TV), co więcej 70% oglądających stację osiąga najwyższe poziomy dochodu, a ponad połowa pochodzi z większych miast. Te wszystkie zmienne sprawiają, iż kanał jest niezwykle atrakcyjnym środowiskiem dla przekazu reklamowego. Reklamy emitowane w tej stacji trafiają do widzów o największym potencjale zakupowym.

Jest to jednocześnie stacja dająca reklamodawcom unikalną możliwość komunikacji marki w najwyższej jakości kontekście biznesowym. Już od marca TVN24 Biznes i Świat jest dostępny w  ofercie Premium TV:  zarówno w sprzedaży spotowej , jak i w pakietach GRP.

Klienci poszukujący precyzyjnego dotarcia do grup o up-marketowym profilu, mogą precyzyjnie dotrzeć z komunikacją do tej niezwykle pożądanej grupy celowej poprzez zakup monokanałowy - zarówno w pakietach spotów, jak i pakietach GRP rozliczanych  w grupie Top Management 25-59 NR (non rural). W ramach oferty monokanałowej komunikat marki pojawi się w wybranych pasmach o kontekście biznesowym.

Stacja TVN24 BiŚ znajdzie się również w ofercie demograficznej Premium TV, wzmacniając tym samym profil  pakietów  Mix Męski, Mix Urban oraz Mix Dorośli – docierających do najatrakcyjniejszych komercyjnie grup celowych.

Stacja ma również szerokie możliwości dla niestandardowej komunikacji marki i zaistnienia z przekazem w środowisku programów podlegających pod sponsoring i przyciągających jednocześnie rzesze stałych już wielbicieli. W rankingu top programów znalazły się między innymi takie pozycje jak:  „Szkoła zarabiania” - program wykorzystujący najnowsze rozwiązania technologiczne, tłumaczący w prosty i przejrzysty sposób zasady funkcjonowania rynków finansowych.

Na uwagę zasługuje także wyniki formatu „Biznes dla ludzi” (26 896 RCH), w którym gospodarz Paweł Blajer i jego goście, w prosty i przystępny sposób wyjaśniają co zmienia się w naszym najbliższym otoczeniu, w jaki sposób radzić z zawiłymi przepisami oraz jak płacić podatki.

Niewątpliwym powodzeniem cieszą się również formaty prowadzone przez Marka Tejchmana „Indeks”, w którym wraz z ekspertami rozmawia o zagadnieniach międzynarodowych i gospodarczych, czy „Kiosk z gazetami”, w którym Marek Tejchman podsumowuje najświeższe doniesienia z prasy krajowej i zagranicznej.

Dane: NAM 1-5 III’13, SHR% dla A16:49c50+; profil widza – ADH%, programy RCH TI