TVN24 Biznes i Świat liderem w dotarciu do up-marketowej grupy widzów
W grupie stacji informacyjnych stacja TVN24 BiŚ jest niezmiennym liderem w dotarciu do up-marketowej grupy widzów. Zarówno na przestrzeni całego ostatniego kwartału, jak i w poszczególnych jego miesiącach TVN24 BiŚ osiągnął najwyższe dopasowanie w TG Top Management 25-59 NR (non-rural). Średnia z kwartału to Affinity Indeks na poziomie 414, z czego z miesiąca na miesiąc ten wynik staje się coraz wyższy. W maju wyniósł poziom 516! Wato również dodać, iż ponad 60% widzów stacji TVN24BiŚ osiąga najwyższe poziomy dochodów. Co przekłada się na efektywność komunikacji marek chcących docierać do konsumentów o najwyższym potencjale zakupowym.
Stacja TVN24BiŚ umożliwia reklamodawcom poszerzenie zasięgu kontekstowego przekazu, poprzez obecność przy formatach emitowanych również na kanale TVN24. Jednym z takich przykładów jest „Kiosk z gazetami” w TVN24BiŚ emitowany od poniedziałku do piątku, a w TVN24 emitowany w paśmie porannym codziennie od poniedziałku do niedzieli. Obecność przy formacie na dwóch antenach zapewnia poszerzenie zasięgu przekazu w precyzyjnie wybranym przez reklamodawcę kontekście. Program ten w TVN24 BiŚ różni się treścią od wersji z TVN24, co dodatkowo urozmaica jego treść zwiększając grupę jego odbiorców. Niepowtarzalność kontentu czyni emisje jeszcze atrakcyjniejszymi dla widza. „Kiosk z gazetami” na obydwu antenach dociera średnio do ponad 84 tys. widzów, generując udział na poziomie 10,5% w up-marketowej grupie Top Management 25-59 NR.
Dane: NAM, III-V, AFF IX Top Management 25-59 NR vs A16-49, ADH% dochód > 2 751pln, “Kiosk z gazetami” 01.05.2014-12.06.2014