TVN24 BIŚ – NAJBARDZIEJ OPINIOTWÓRCZA TELEWIZJA BIZNESOWA
Kanał TVN24 Biznes i Świat rozpoczął nadawanie 1 stycznia 2014 roku. Pierwszy rok istnienia stacji jest niewątpliwie potwierdzeniem sukcesu projektu. Kontent stacji spotkał się z ogromnym zainteresowaniem widzów zainteresowanych tematyką biznesowo-ekonomiczną widzianą z perspektywy międzynarodowej. Tym samym TVN24 BiŚ to efektywny kanał dotarcia do up-marketowej grupy docelowej, z czego chętnie korzystają reklamodawcy poszukujący drogi dotarcia z przekazem reklamowym do grup o atrakcyjnym nabywczo profilu.
Stacja TVN24 Biznes i Świat to drugi kanał informacyjny w grupie TVN. W grupie zdefiniowanej jako Top Management w wieku 25-59 NR osiąga udział na poziomie 0,8% stając się tym samym liderem wśród kanałów o podobnym profilu. Na drugim miejscu jest Polsat News2 [dawny Polsat Biznes] z wynikiem 0,15% udziału w tej samej grupie. Stacja TVN24BiŚ pozwala precyzyjnie dotrzeć z komunikatem do widzów Top Management 25-59 NR – indeks dopasowania wynosi 374.
O silnej pozycji kanału i jakości kontentu świadczy niewątpliwie wysoka pozycja w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów biznesowych wg cyklicznego badania przeprowadzanego przez Instytut Monitorowania Mediów. TVN24 Biznes i Świat jest jedynym kanałem telewizyjnym uznanym za opiniotwórczy w zestawieniu mediów biznesowych. Znajduje się w pierwszej dziesiątce wszystkich wymienionych źródeł.
W 2015 stacja planuje dalszy rozwój i jeszcze lepsze adresowanie potrzeb płynących od coraz bardziej wymagającego widza.
Dane: NAM; 01.03 do 31.12.2014; TVN24 BiŚ SHR% & AFF IX w TG A25-59 NR Top Management; AFF IX vs A16:49; Wykres: Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe - źródło: IMM, X 2014