TVN TURBO - Z WYNIKIEM 1,4% SHR% NA KONIEC 2015 ROKU!
Oferta programowa ubiegłego sezonu stacji TVN Turbo przełożyła się na świetne wyniki oglądalności w grupie mężczyzn z ponadprzeciętnymi dochodami. Kanał znalazł się na pozycji lidera pośród konkurencyjnych stacji, które podobnie jak TVN Turbo dobrze indeksują się w męskich grupach. Stacja TVN Turbo zanotowała udział na poziomie 1,4% SHR%.
Dane: NAM, SHR% M 16-49 3500+ Q4 2015.
TVN Turbo to doskonały wybór dla mężczyzn, których główną pasją jest motoryzacja. W ofercie programowej stacji znajdują się również inne pozycje wokół których skupiają się zainteresowania męskich widzów. To kanał tworzony przez pasjonatów i dla pasjonatów. Od początku swego istnienia stacja stawiała na rodzime produkcje z programami, które były osadzone w bliskiej dla widzów rzeczywistości. Wiarygodność, połączona z wiedzą ekspertów redakcji sprawia, że TVN Turbo od wielu już lat zajmuje wysokie miejsce w rankingach oglądalności kanałów tematycznych.
Stacja TVN Turbo przyciąga wiernych widzów o czym najlepiej może świadczyć wysoki poziom dopasowania do pożądanej marketingowo grupy mężczyzn z miast – AFF Ix = 155, zaś w grupie mężczyzn z ponadprzeciętnymi dochodami AFF Ix wynosi 171.
Dane: NAM, ADEX, M 16-49 c50+, M 16-49 3500+, Q4 2015.
Już pod koniec lutego na antenie pojawią się nowości programowe. W wiosennej ramówce TVN Turbo nie zabraknie również flagowych pozycji, które jesienią uzyskały bardzo dobre wyniki.
SAMOCHÓD MARZEŃ: KUP I ZRÓB
Jesienne emisje topowego formatu „Samochodu marzeń: kup i zrób” osiągnęły rewelacyjne wyniki w atrakcyjnych męskich grupach docelowych. Premiery jesiennej serii programu uzyskały udział w widowni = 4,0% SHR%, zaś najlepsza premiera odcinka wynosiła aż 8,0% SHR%!
W nowej edycji „Samochodu marzeń” Adam Klimek - mechanik z wykształcenia i z zamiłowania pokaże widzom krok po kroku, jak przywrócić do świetności kultowe samochody, gdzie szukać części oraz jak negocjować ich ceny ze sprzedającymi. W programie nie zabraknie również specjalistycznych porad, które pozwolą zrozumieć, jak ważna jest weryfikacja stanu klasycznego samochodu przed jego zakupem.
Dane: NAM, SHR% m16-49 3500+ (premiery), 06.09 – 08.11.2015 r., emisja najlepszej premiery: 27.09.2015.
NOWY GADŻET
W najnowszej serii programu Kuba Klawiter – znawca świata gadżetów i prawdziwy koneser tematu, przedstawi rzetelne i niesztampowe spojrzenie na wszelkiej maści urządzenia i wynalazki. Dzięki najwymyślniejszym testom widzowie dowiedzą się, co jest warte uwagi, a na co nie warto wydać nawet złotówki. Będą nowinki ze świata technologii i elektroniki, testy i porównania, sprzęty, o których istnieniu widzowie nawet nie śnili.
Premierowe odcinki „Nowego Gadżeta” emitowane jesienią dotarły do ponad 1,5 mln mężczyzn w wieku 16-49 lat. Premiery ubiegłej serii programu uzyskały udział w widowni = 3,6% SHR%, zaś najlepsza premiera odcinka wynosiła 9,2% SHR%!
Dane: NAM, SHR% m16-49 3500+ (premiery), COV m16-49, 06.09-29.11.2015 r, emisja najlepszej premiery: 27.09.2015.