TVN Turbo z rekordowymi udziałami w maju!
Wiosenna ramówka TVN Turbo przyciąga przed telewizory coraz więcej widzów! W maju stacja osiągnęła w męskiej grupie komercyjnej 1,2%, a w grupie miejskiej aż 1,3% udziału! Są to najwyższe wyniki TVN Turbo od początku roku.
Wśród najpopularniejszych wiosennych formatów stacji znalazły się piłkarskie mecze Pucharu Polski i Ligi Europejskiej (z odpowiednio 395 tys. widzów i 246 tys. widzów), mecze żużlowe (87 tysięcy widzów), a także formaty motoryzacyjne, takie jak „Samochód Marzeń – kup i zrób” (61 tys. widzów; 2,0% udziału w męskiej grupie komercyjnej) i „Top Gear” (średnio ponad 51 tys. widzów i 2,1% udziału w grupie miejskiej).
Wysokie udziały w grupie miejskiej odnotował serial reality „Drwale” oraz polska produkcja TVN Turbo „Jak to jest złowione” dla wszystkich, którzy interesują się wędkarstwem i chcieliby na ten temat dowiedzieć się nieco więcej (1,9 SHR%).
W czerwcu TVN Turbo zaprasza na kolejne premierowe produkcje – już od 7 czerwca na antenie gości program rozrywkowy „Granice wytrzymałości”, w którym w imię nauki Ryan Stock i Amber Lynn Walker sprawdzą możliwości i wytrzymałość ludzkiego organizmu. 30 czerwca na antenę powracają także nowe odcinki trzeciej serii lubianego przez widzów TVN Turbo formatu „Połam wędkę z Robsonem Greenem”.
Dane: NAM, I – V 2013, Total Individuals, M 16-49, M 16-49 c50k+, AMR, SHR%