TVN Turbo z rekordowym udziałem w rynku
W listopadzie kanał TVN Turbo odnotował rekordowy udział w rynku w grupie komercyjnej - 0.85%. To najlepszy miesięczny wynik od powstania kanału w grudniu 2003 roku. Sukces ten jest efektem starannie dobranej jesiennej oferty TVN Turbo, składającej się z kontynuacji znanych i lubianych programów jak „Samochód marzeń” czy Automaniak” oraz aż 10 nowości, z „Absurdami drogowymi” na czele.
„TVN Turbo może pochwalić się największym na rynku doświadczeniem i długą historią emisji programów motoryzacyjnych i tych skierowanych do męskiej widowni. Cieszymy się, że widzowie naszego kanału chętnie sięgają po nasze propozycje programowe, zarówno te kultowe, które od kilku już lat obecne są na antenie, jak i te, które zaprezentowaliśmy po raz pierwszy tej jesieni.” – mówi Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.
Hitami jesiennej ramówki były programy, które od wielu już sezonów cieszą się niesłabnącą sympatią jak kultowe produkcje stacji „Samochód marzeń: kup i zrób”, „Automaniak” czy nadawane od kilku sezonów rozgrywki Ligi Europy. Widzowie polubili też premierowe odcinki rodzimej produkcji „Emil łowca fotoradarów”. Wśród nowych propozycji największą popularnością cieszyły się „Absurdy drogowe” oraz „Gwiazdy czterech kółek”.