TVN TURBO - Z 1,6% SHR TEJ WIOSNY!
Wiosenna ramówka stacji TVN Turbo przełożyła się na świetne wyniki oglądalności w grupie mężczyzn z ponadprzeciętnymi dochodami. Kanał znalazł się na pozycji lidera pośród konkurencyjnych stacji, które podobnie jak TVN Turbo dobrze indeksują się w męskich grupach. Stacja TVN Turbo zanotowała udział na poziomie 1,6% SHR.
Dane: NAM, SHR% M 16-49 3500+ 01.03-31.05.2016, 06:00-23:59.
Bardzo dobre wyniki stacja uzyskuje dzięki autorskim produkcjom, takim jak: Samochód marzeń: kup i zrób, Zakup kontrolowany, Nowy gadżet, 101 napraw, Wojny samochodowe czy Złodzieje. Wspomniane programy oferują Reklamodawcom szerokie możliwości niestandardowego zaistnienia w programie, m.in. sponsoring odcinków, świadczenia online, konkurs, pojawienie się przy castingu na antenie oraz lokowanie produktu wewnątrz odcinków.
SAMOCHÓD MARZEŃ: KUP I ZRÓB
Wiosenne emisje topowego formatu „Samochodu marzeń: kup i zrób” osiągnęły rewelacyjne wyniki w atrakcyjnych męskich grupach docelowych. Poprzedni sezon obejrzało ponad 1,6 mln widzów! Premiery wiosennej serii programu uzyskały średni udział w widowni 4,2% SHR, zaś indeks dopasowania do programu wyniósł 175!
W nowej edycji „Samochodu marzeń” widzowie dowiedzą się krok po kroku, jak można przywrócić do życia zapomniane samochody, m.in. Renault 5 turbo Alpine, Porsche 911, Chevrolet Camaro, Honda Accord Coupe I gen, Fiat 500L, Toyota Corolla Gti, Toyota AE86, Ford Taunus, Ford Scorpio. Realizacja jesiennych odcinków już się rozpoczęła i potrwa do przełomu października/listopada.
Dane: NAM, COV m 16-49, SHR% m 16-49 3500+, AFF vs A 16-49 (premiery), 06.03-01.05.2016.
ZAKUP KONTROLOWANY
„Zakup kontrolowany” to jeden z najbardziej kultowych programów motoryzacyjnych w ramówce TVN Turbo. Cieszy się stałą popularnością wśród męskiej widowni stacji, czego dowodem są bardzo dobre wyniki. Emisje wiosennej serii obejrzało ponad 1,6 mln mężczyzn w wieku 16-49 lat. Premiery ubiegłej serii formatu osiągnęły średni udział na poziomie 2,3% SHR, zaś najlepsza premiera odnotowała wynik 4,1% SHR.
Kluczem do sukcesu doskonałych wyników formatu bez wątpienia są praktyczne porady, dzięki którym widzowie TVN Turbo dowiedzą się na co zwracać uwagę przy zakupie samochodu. Zdjęcia do jesiennej serii już wystartowały i zaplanowane są do końca września.
Dane: NAM, COV, m 16-49, SHR% m 16-49 c50+, 05.03 - 14.05.2016 r. (premiery), data emisji najlepszej premiery: 16.04.2016 r.
NOWY GADŻET
Prowadzący program Kuba Klawiter to entuzjasta wszelkich sprzętów i niekonwencjonalnych gadżetów. W najnowszej serii bez ogródek opowiada, co sądzi i w wymyślnych testach demonstruje wady i zalety różnych sprzętów. Każdy test to nie tylko klasyczna prezentacja gadżetu, ale także ukazanie jego funkcjonalności i unikalnych cech w naturalnym otoczeniu! Produkcja programu zaplanowana jest na okres czerwiec-październik.
Premiery wiosennej serii programu uzyskały średni udział w widowni 3,1% SHR, zaś najlepsza premiera odcinka wynosiła 4,3% SHR!
Dane: NAM, SHR% M16-49 3500+ (premiery), 28.02-17.04.2016r., emisja najlepszej premiery: 13.03.2016r.
101 NAPRAW
W najnowszej jesiennej serii programu widzowie TVN Turbo dowiedzą się jak samodzielnie wykonać podstawowe naprawy w samochodzie bez używania specjalistycznych narzędzi i jak rozpoznawać najczęstsze usterki w swoim aucie. Premierowe odcinki programu emitowane wiosną 2016 dotarły do ponad 1,1 mln mężczyzn w wieku 16-49 lat. Średni udział wyniósł 2,4% SHR, zaś dopasowanie do programu = 178!
Dane: NAM, SHR%, M 16-49 3500+, AFF M 16-49 c50+, 29.02-16.05.2016, COV, M 16-49, 29.02-22.05.2016.
WOJNY SAMOCHODOWE
Tanio kupić samochód, a następnie sprzedać go z zyskiem - w tym programie pokażemy, jak robią to zawodowi handlarze: Paweł Miszta i Przemysław Szafrański. Obracanie używanymi samochodami to nie lada sztuka - najpierw trzeba znaleźć odpowiedni egzemplarz, który mało kosztuje, ale posiada niemały potencjał. Konieczna jest nie tylko gruntowna znajomość tematu, ale również umiejętności negocjacyjne, a także odrobina szczęścia i sprytu. Pierwsza seria programu uzyskała bardzo dobre wyniki w oglądalności, średni udział programu był na poziomie 3,3% SHR w atrakcyjnej grupie mężczyzn z dochodami powyżej 3500 zł, zaś najlepszy odcinek premierowy uzyskał wynik 4,4% SHR.
Dane: NAM, SHR%, M 16-49 3500+, data najlepszej premiery 20.03.2016, 28.02-17.04.2016
ZŁODZIEJE
W programie widzowie TVN Turbo dowiedzą się, jak nie stać się ofiarą potencjalnego rabunku. Przeanalizujemy, jak działają złodzieje XXI wieku, zarówno na małą, jak i wielką skalę: od drobnych kradzieży po przekręty na iście światowym poziomie. Pokażemy najwymyślniejsze metody i triki, którymi posługują się przestępcy oraz doradzimy skuteczne metody walki i obrony przed nimi. Program ma dobry indeks dopasowania do mężczyzn w wieku 16-49 AFF IX = 140 oraz dobre wyniki w oglądalności, średni udział programu wyniósł 1,9% SHR w grupie M 16-49 3500+.
Dane: NAM, SHR%, M 16-49 3500+, AFF vs A 16-49, 20.03.2016, 03.03-21.04.2016