TVN TURBO - 1,5% SHR% TEJ WIOSNY!
Wiosenna oferta programowa stacji TVN Turbo przełożyła się na świetne wyniki oglądalności w grupie mężczyzn z ponadprzeciętnymi dochodami. Kanał znalazł się na pozycji lidera pośród konkurencyjnych stacji, które podobnie jak TVN Turbo dobrze indeksują się w męskich grupach. Stacja TVN Turbo zanotowała udział na poziomie 1,5% SHR%.
Dane: NAM, SHR% M 16-49 3500+ 01.03-16.06.2015.
W jesiennej ramówce TVN Turbo nie zabraknie flagowych pozycji programowych, które wiosną uzyskały bardzo dobre wyniki.
SAMOCHÓD MARZEŃ: KUP I ZRÓB
Wiosenne emisje topowego formatu „Samochodu marzeń: kup i zrób” osiągnęły rewelacyjne wyniki w atrakcyjnych męskich grupach docelowych. Poprzedni sezon obejrzało 1,8 mln widzów! Premiery wiosennej serii programu uzyskały udział w widowni = 4,5% SHR%, zaś najlepsza premiera odcinka wynosiła aż 9,7% SHR%!
W nowej, ósmej edycji „Samochodu marzeń” widzowie dowiedzą się krok po kroku, jak można przywrócić do życia zapomniane samochody, m.in. Alfę Romeo z 1982 roku, Cadillaca DeVille w wersji coupe z 1972 roku, czy kultowego Jeepa Grand Cherokee. Prowadzący Adam Klimek to mechanik z wykształcenia i z zamiłowania, który na samochodach zna się jak mało kto! To nie tylko fan motoryzacji, ale przede wszystkim specjalista, który od podszewki zna budowę różnych modeli aut.
Dane: NAM, SHR% m16-49 3500+ (premiery), COV m16-49, 01.03 – 17.05.2015 r., emisja najlepszej premiery: 29.03.2015r.
ZAKUP KONTROLOWANY
„Zakup kontrolowany” to jeden z najbardziej kultowych programów motoryzacyjnych w ramówce TVN Turbo. Cieszy się stałą popularnością wśród męskiej widowni stacji, czego dowodem są bardzo dobre wyniki. Emisje wiosennej serii obejrzało ponad 1,5 mln mężczyzn w wieku 16-49 lat. Premiery 19. serii formatu osiągnęły średni udział na poziomie 3,1% SHR%. Program gwarantuje dotarcie do wymagającej grupy widzów z wyższymi dochodami – AFF IX = 161.
Kluczem do sukcesu doskonałych wyników formatu bez wątpienia są praktyczne porady, dzięki którym widzowie TVN Turbo dowiedzą się na co zwracać uwagę przy zakupie samochodu.
Dane: NAM, SHR% m16-49 3500+ (premiery), AFF, COV m16-49, 01.03 – 23.05.2015 r.
NOWY GADŻET
Prowadzący program Kuba Klawiter to entuzjasta wszelkich sprzętów i niekonwencjonalnych gadżetów. W nowym sezonie pomoże widzom zorientować się m.in. w akcesoriach samochodowych, akcesoriach rowerowych, czy w wyborze najlepszych narzędzi remontowych.
Premierowe odcinki „Nowego Gadżeta” emitowane wiosną 2015 dotarły do ponad 1,5 mln mężczyzn w wieku 16-49 lat. Premiery wiosennej serii programu uzyskały udział w widowni = 3,5% SHR%, zaś najlepsza premiera odcinka wynosiła 6,3% SHR%!
Dane: NAM, SHR% m16-49 c50+ (premiery), COV m16-49, 01.03 – 24.05.2015 r.