TVN STYLE – ZDANIEM PRZEDSTAWICIELI DOMÓW MEDIOWYCH JEDNĄ Z NAJEFEKTYWNIEJSZYCH STACJI
Magazyn branży mediowej „Press” poprosił przedstawicieli domów mediowych o wytypowanie, ich zdaniem, najbardziej efektywnych stacji tematycznych (nie uwzględniając kanałów informacyjnych, ani tych o tematyce ogólnej). Po wybraniu top 11, zdaniem specjalistów, kanałów tematycznych każdy z nich został oceniony pod względem 5 najważniejszych kryteriów. Są to elementy, które w procesie decyzji zakupowej TV najbardziej się liczą, czyli: oferta programowa, zainteresowanie reklamodawców samą marką kanału, jakość oferty standardowej oraz możliwości niestandardowych, jak również oglądalność, zarówno w grupie ogólnej, jak i tej docelowej dla danej stacji.
TVN Style zostało ocenione jako jeden z najbardziej pożądanych kanałów tematycznych wśród reklamodawców. „Trafia precyzyjnie do kobiet z grupy upmarket, tej najbardziej pożądanej przez klientów. Większa, niż w przypadku TLC nadreprezentacja kobiet ze średnim i wyższym wykształceniem, wysokie dochody – z punktu widzenia reklamodawcy grupa idealna. Stacja jako pierwsza doceniła siłę nabywczą kobiet i teraz ma z tego profity. Można zaryzykować stwierdzenie, że wygrywa nie tylko kanał, lecz także reklamodawcy kierujący do kobiet komunikację produktów, które typowo kobiece – w tradycyjnym rozumieniu tego słowa – nie są.” – jak czytamy w Press.
„TVN STYLE, to fantastyczna marka, którą nadal będziemy z przyjemnością rozwijać. Chcemy iść z duchem czasu, zauważać zmieniającą się rzeczywistość, rozumieć współczesną kobietę. Chcemy także zmieniać i rozwijać widza, doradzać mu, mobilizować do działania, wskazywać alternatywne sposoby funkcjonowania TVN Style w nowej ramówce pozostanie nowoczesna, dynamiczna, kolorowa, przyjacielska i bliska widzom. Staramy się żeby nasza oferta programowa była świeża, aspirująca, emocjonująca i trochę nieprzewidywalna.” – mówi Małgorzata Łupina - zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych
Parametry mediowe generowane przez TVN Style potwierdzają jego mocną pozycję. Jest to niekwestionowany lider wśród kanałów tematycznych skierowanych do grupy kobieciej. W pierwszej części roku 2013 TVN Style wygenerowało średni zasięg miesięczny na poziomie 54%, udział w widowni 1,44% oraz średni AMR 0,25%. TLC (na drugim miejscu) wygenerował odp. zasięg miesięczny – mniejszy o 40%, SHR% & AMR% - mniejsze o prawie 20% od TVN Style.
Dziękujemy widzom oraz reklamodawcom za docenienie i obiecujemy nie zwalniać tempa!
Dane: NAM, I -VI 2013, W 16:49 c50+