TVN Style bije rekordy oglądalności.
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii.Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,63 proc. po wzroście aż o 78,1 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Kanał wiosną br. wprowadził do ramówki m.in. nowe, wysokobudżetowe produkcje „Perfekcyjna pani domu” i „Smakuj świat z Pascalem”, w ramówce umieścił też m.in. wieczorne pasmo dokumentów o zbrodniach, a zrezygnował natomiast z części pozycji studyjnych jak program „Matki i córki” Jolanty
i Aleksandry Kwaśniewskich.
- Widzowie chcą oglądać historie, które wzruszają, zadziwiają, zaskakują, szokują, a czasem nawet przerażają i straszą. W tym sezonie postawiliśmy na jakość i emocje i tak próbujemy uwieść naszych widzów - mówi nam Małgorzata Łupina, która od połowy grudnia br. kieruje TVN Style.