TVN STYLE - INTENSYWNIE KOBIECA STACJA NA JESIEŃ
Wrzesień – pierwszy miesiąc jesiennej ramówki zakończył się sukcesem dla TVN Style. Kanał wygenerował udział na poziomie 1,4% w grupie kobiet z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Dopasowanie stacji do tej grupy kobiet wynosi 199 – mierzone indeksem między GRP wygenerowanymi w TG W16:49 c50+ vs A16:49.
Wśród najchętniej oglądanych programów TVN Style we wrześniu znalazły się dwie nowości: „Życie bez wstydu” (177179 widzów) i „Sablewskiej sposób na modę” (139191 widzów) oraz kultowe i sprawdzone produkcje: „Wiem co jem, wiem co kupuję” (149055 widzów) i „Miasto kobiet” (142463 widzów).
W październiku w TVN Style kolejne nowe programy. Na antenie zadebiutują m.in. : „Projekt Tyszka”, „Pascal po polsku” i produkcje zagraniczne takie jak: „Nigellisima” i „Dżoana i jej przyjaciółki z Miami”.
Dane: NAM, IX 2013, SHR% W16:49 c50+, RCH programów A16:49, Ix W16:49 c50+ vs A16:49 Adex GRP – X’13