TVN Media partnerem kanału muzycznego Music Box Polska
Od 1 czerwca 2021 roku TVN Media, pod marką Premium TV, reprezentuje stację MUSIC BOX POLSKA w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych.
Music Box to przede wszystkim sprawdzone hity najlepszych polskich i zagranicznych artystów, w tym najlepsza muzyka zza wschodniej granicy. Treści kanału obejmują również listy przebojów oraz newsy ze świata muzyki, mody, kina, wywiady ze znanymi celebrytami, show-biznes od "kuchni", a to wszystko w niepowtarzalnym stylu Music Box.
W swojej muzycznej ofercie kanał stawi na gatunki pop, rock, R’n’B oraz muzykę elektroniczną, w tym 60% międzynarodowych hitów, 30% polskiej muzyki oraz 10% najlepszych klipów z Rosji i Ukrainy. Music Box nadaje całodobowo w formacie FULL HD. Kanał używa autorskiego systemu konwersji archiwalnych teledysków, co pozwala gwarantować niesamowitą jakość nawet klipów z epoki SD.
Oprócz notowań muzycznych z Polski i całego świata, jak między innymi: TOP 20 USA, TOP 20 Euro, Chartlist #1, Top Dance Chart czy Top 20 East Europe, Music Box emituje programy z udziałem prezenterów. #FreshPiątek prowadzony przez tancerza i choreografa Tomasza Nakielskiego, to przegląd premierowych teledysków, nowości i ciekawostek ze świata muzyki, z premierową emisją w piątki o godzinie 20:00. Z kolei The Official Polish Top 40, którego prowadzącą jest aktorka i piosenkarka Agata Nizińska, to lista przebojów wyłącznie najpopularniejszych w kraju.
Kanał Music Box Polska dostępny jest u operatorów ponad 130 sieci kablowych, w tym takich jak UPC, Orange, Vectra, TOYA, INEA oraz Multimedia. Ponadto kanał można oglądać przez Internet za pomocą serwisów WP Pilot i UPC TV GO. Wkrótce kanał pojawi się również na Hot Bird.
Music Box kierowany jest przede wszystkim do odbiorców w wieku 20-49. 64% odbiorców stanowią kobiety. 52% widzów Music Box’a mieszka w średnich i dużych miastach, 50% są menadżerami średniego albo wyższego szczebla, 33% ma wykształcenie wyższe. [Dane Nielsen Polska za okres 1.03-1.05.2021].
Monitoringiem Nielsen Audience Measurement kanał jest objęty od 1 lutego 2021. Udział w rynku oglądalności w grupie docelowej Wszyscy A 16-49 w maju 2021 06.00-25.59 wyniósł 0,01%.
Kanał „Music Box Polska” należy do Music Box Group – holdingu z siedzibą w Warszawie. Obecnie Music Box Group prowadzi działalność na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Izraela oraz Gibraltaru. „Music Box” ma łączny zasięg 80 milionów odbiorców na całym świecie.