TURBOPIATKI I TURBOBRODY OD 20 MARCA NA DISCOVERY CHANNEL!

Klasyczne samochody, gęste brody, zawrotne prędkości i trudne wyzwania. Prawdziwi faceci potrzebują konkretnej rozrywki, która dostarcza silnych i prawdziwie rock’n’rollowych wrażeń. Specjalnie dla swoich widzów Discovery Channel przygotował nową odsłonę pasma „TURBOpiątki” – od 20 marca, w każdy piątek wieczorna ramówka stacji zostanie opanowana przez serię kultowych programów motoryzacyjnych z Richardem Rawlingsem i Aaronem Kaufmanem w rolach głównych: „Auto-reaktywację”, „Niechcianych w Gas Monkey” i „Auto-reaktywację: Seans grozy”. Premierowe odcinki tych programów będzie promować konkurs „TURBObroda w TURBOpiątek”. Ambasadorami akcji zostali dumni posiadacze zarostu i faceci z krwi i kości: Adam Nergal Darski właściciel Barberian Academy & Barber Shop , dziennikarz-łobuz Piotr Kędzior Kędzierski oraz Lukas Tarka, mistrz brzytwy i jeden z czołowych polskich barberów.

 

Discovery Channel nieustannie dostarcza wysokie wskaźniki dopasowania w męskich grupach celowych. W lutym Affinity Indeks miał w szerokiej miejskiej grupie mężczyzn wynosił AFF 190 (M 35-49, miasta 100k+, vs. A 16-49). Również w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami i mieszkającymi w dużych miastach kanał utrzymał wysoki wskaźnik dopasowania (AFF 187 w grupie M 30-49, miasta 100k+, dochód 2500+ vs. A 16-49). W lutym ofertę Discovery Channel oglądało prawie 9,3 milionów widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement, luty 2015/2014, 06:00-25:59, AFF do All 16-49; zasięg miesięczny w grupie A4+, cała doba.

 

TURBOpiątek

OD PIĄTKU, 20 MARCA, od GODZ. 21:00