TRZECI SEZON SERIALU INNA W MTV WSPARTY DUŻĄ KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

15 września na antenie MTV Polska ruszył trzeci sezon popularnego serialu „Inna”. Ten uwielbiany przez młodych widzów serial produkcji amerykańskiej zdobył we wrześniu udział na poziomie 0,8% w grupie A13:29 zajmując tym samym pozycję w top 5 najchętniej oglądanych formatów na MTV we wrześniu.

Premierze trzeciego sezonu towarzyszyła duża kampania reklamowa. Działania promocyjne prowadzone były w telewizji i sieci kin, w prasie, outdoorze oraz w internecie. Wsparcie reklamowe objęło również obecność w szkołach średnich i gimnazjach, a także w sklepach odzieżowych, gdzie serial był promowany za pomocą plakatów i naklejek.

Promocja w telewizji objęła kanały z portfolio Viacom International Media Networks. Działania w internecie prowadzone były poprzez strony typu user generated content, strony mobilne, serwisy wideo (np. youtube.com, demotywatory.pl, onet.pl) oraz Facebook. Zapowiedź serialu można było zobaczyć w kinach na ekranach oraz w holach na monitorach plazmowych. Dodatkowo reklama pojawiła sią także w wybranych tytułach z segmentu prasy kobiecej i młodzieżowej (KMag, Twist, Hot Moda& Shopping, Bravo Girl).

Dane: NAM, SHR%, A13:29, IX’13