TRAVEL CHANNEL – MARZENIA O PRZYGODACH ZAMIENIAJĄ SIĘ W RZECZYWISTOŚĆ
Travel Channel kończy pierwsze półrocze uzyskując wysokie wyniki oglądalności. W atrakcyjnej dla reklamodawców grupie kobiet z miast stacja osiąga poziom udziału w rynku 0,25% SHR (AFF=178). Duży wpływ na sukces anteny ma ramówka, która swą różnorodnością przyciąga coraz więcej widzów.
Na antenie zagościły nowe programy: cykl „36 godzin" inspirowany popularną kolumną podróżniczą w New York Times oraz „Samantha Brown w Azji”, który zabiera nas w ekscytującą i fascynującą podróż po Azji.
W programie „36 godzin" co tydzień gospodarze Kristen Kish, uznany szef kuchni i Kyle Martino, były piłkarz z USA, mają 36 godzin na odkrycie nowego miasta. Spotkają się z miejscowymi, którzy pokażą im najlepsze restauracje, ciekawe miejsca i atrakcje, jakie miasto ma do zaoferowania.
Premiera: niedziela, godz. 21:55
Travel Channel to kanał, który uczy jak mądrze podróżować, pokazuje co warto zwiedzić i czego doświadczyć, jakich potraw spróbować i gdzie w podróży szukać noclegów, a także okrywa przed widzami historie i tajemnice ukryte w murach miast.
Wśród polskich propozycji, najchętniej oglądanym formatem jest „Kobieta na krańcu świata”, w którym Martyna Wojciechowska odwiedza najodleglejsze zakątki globu i odkrywa przed widzami wyjątkowe historie kobiet z miejsc, w których aktualnie się znajduje. Do tej pory program uzyskał SHR o wysokości 0,37% w grupie widzów All 16-49 z miast, a także 0,42% w grupie kobiecej z miast.
Przyglądając się dokładniej osiągnięciom stacji, warto zauważyć, że bardzo korzystnie kształtuje się drugi kwartał. W grupie widzów 16-49 z miast poziom udziałów osiągnął 0,23% SHR. W grupie kobiecej z miast największą atencję uzyskał format „Wielka, szalona rodzinna przygoda” (0,5% SHR; AFF=226). Bruce, Christine i dwóch ich synków, Bodi i Taj, odbywają obejmującą 21 tysięcy kilometrów podróż z Kolumbii Brytyjskiej w indyjskie Himalaje. W trakcie tej podróży korzystają z wielu środków transportu - kajaki, kontenerowce i superszybkie pociągi - każdy, za wyjątkiem samolotu. W drodze rodzina napotyka szereg trudności, od kłopotów z pozwoleniami i zdrowiem, po burze i przepychanki z Rosjanami, nigdy nie tracąc jednak zacięcia poszukiwaczy przygód. Odkrywają zapierające dech w piersiach krajobrazy, przemierzają Wielki Mur Chiński i odbywają 27-godzinną wyprawę najszybszą koleją świata, a wszystko to w doskonałej, rodzinnej atmosferze.
Dobrymi wynikami, we wspomnianej grupie kobiecej, może pochwalić się również amerykański serial dokumentalny „Międzynarodowi poszukiwacze domów”, w którym widzowie podążają śladem poszukiwaczy domów na całym świecie i obserwują jak borykają się z kupnem nieruchomości zagranicą. Format w drugim kwartale uzyskał SHR=0,45%, AFF=237 (W 16-49 c50+). Równie dobre udziały, we wspomnianym okresie, uzyskał program „Kobieta na krańcu świata” prowadzony przez Martynę Wojciechowską – 0,45% SHR, AFF=168 (W 16-49 c50+).
Stacja przygotowuje się także do nowej lokalnej produkcji! Już jesienią Travel Channel zabierze nas w piękne miejsca i pokaże ciekawe patenty na podróż.
Zapraszamy do współpracy!
Dane: NAM, DayParts, SHR%, AFF A 16-49 c50+, W 16-49 c50+ vs A16-49, 01.01-26.06.2017, 01.04-26.06.2017; Programmes, SHR%, AFF A 16-49 c50+, W 16-49 c50+ vs A 16-49, , 01.04-26.06.2017.