TLC – we wtorki i nie tylko, zawsze po kobiecej stronie życia!
Kulisy zawodu sprzątaczki, suknie ślubne „z historią” oraz niecodzienne przypadki medyczne – wszystko to zobaczymy w trzech premierowych, polskich produkcjach, które zadebiutują na antenie TLC już w październiku. Co więcej, telewizja TLC zaprasza swoją widownię na wyjątkowe, kobiece pasmo – idealny powód, żeby nie musieć wychodzić z domu. Przynajmniej we wtorkowe wieczory.
W KOBIECE WTORKI swoją premierę będą miały dwa polskie programy. Pierwszy z nich - „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, to portret ludzi z różnych środowisk, których okoliczności życiowe zadecydowały o podjęciu zawodu sprzątaczki. Kim są osoby, które znają najintymniejsze szczegóły naszej codzienności? Czy wstydzą się wykonywanego zawodu, czy wprost przeciwnie? Co oznaczają dla nich takie pojęcia, jak szczęście i godność? Ten 6-odcinkowy serial dokumentalny znakomicie wpisuje się w DNA telewizji TLC, która nigdy nie bała się poruszać tematów tabu oraz pokazywać cieni i blasków życia zwyczajnych, a jednocześnie wyjątkowych bohaterów. Program został zrealizowany we współpracy z Andrzejem Fidykiem oraz Alicją Grabowską.
Drugą produkcją, która pojawi się we wtorkowym paśmie, jest „Sposób na suknię”. Telewizja TLC już nieraz udowodniła, że w dziedzinie mody ślubnej nie ma sobie równych. Tej jesieni widzowie również nie będą zawiedzeni. „Sposób na suknię” to zupełnie nowy, polski program, w którym spełniają się marzenia przyszłych panien młodych. Tyle tylko, że tu pierwsze skrzypce gra niepowtarzalna suknia „z historią”. Wyciągamy z szafy stare kreacje mamy, babci, a nawet przyjaciółki – po to, aby nadać im zupełnie nowe życie. Wyjątkowi eksperci poddadzą „stare” suknie zjawiskowej metamorfozie, ale także zaproponują nowe - prosto z salonu. Na koniec zaś doradzą w dokonaniu ostatecznego wyboru między obiema kreacjami. Producentem 16-odcinkowej serii jest Goldenmedia.
A co jeszcze TLC przygotowało na jesienne wieczory?
TLC to nie tylko jakościowa rozrywka, ale także praktyczna wiedza. Zamiast przekopywać czeluści Internetu w poszukiwaniu potrzebnych informacji, można skorzystać z wiedzy ekspertów TLC. Szczególnie, jeśli w grę wchodzi zdrowie. Kto nie zna porad „doktora Google”? Tajemnicza wysypka, niepokojące tiki nerwowe, dolegliwości przyprawiające o rumieniec wstydu. „Co mi dolega?” – to pytanie, które z pewnością zadawał sobie w różnych okolicznościach każdy z nas. Tej jesieni w premierowej polskiej produkcji telewizji TLC również padnie ono wielokrotnie. W 8-odcinkowej serii „Co mi dolega” lekarze i specjaliści zmierzą się z niecodziennymi przypadkami medycznymi. Staną przed wyzwaniem postawienia trafnej diagnozy i zaproponowania skutecznej terapii. Nietypowe dolegliwości i schorzenia, z jakimi mierzą się na co dzień pacjenci, zostaną poddane wnikliwej analizie lekarskiej. Producentem programu jest Endemol.
Nowościom programowym TLC towarzyszyć będzie nowa, wyjątkowa oprawa kanału w stylu „Do it yourself” – tym razem w klimacie jesieni.
W ciągu pierwszych ośmiu miesiącach 2017 TLC było oglądane przez prawie 6 milionów widzów. TLC znacząco, bo o 31% poprawił swoje udziały w oglądalności wśród młodych kobiet - W 16-29, wysoki wzrost, bo 20% nastąpił wśród Kobiet 25-49, z miast 200k+.
TLC utrzymał wysokie wskaźniki dopasowanie w miejskich kobiecych grupa jak: AFF 242 (W 16-49, miasta 100k+ vs. A 16-49) czy AFF 227 (W 25-49 miasta 50k+, vs. A 16-49).
„Babski blues, czyli ja ci posprzątam” - premiera już we wtorek, 3 października, o godzinie 22:30.
„Sposób na suknię” - premiera już we wtorek, 17 października o godzinie 21:30.
„Co mi dolega” - premiera już w poniedziałek, 23 października o godzinie 22:30.
Źródło: Nielsen Audience Measurement; styczeń - sierpień 2017/2016; 02:00-25:59. Zasięg miesięczny na grupie All 4+