TLC – OGLĄDAJ TRUDNE WYBORY PANIEN MŁODYCH POSZUKUJĄCYCH SUKIENKI

Czy przyszłe panny młode znajdą suknię, której szukają? Czy towarzyszące im osoby pomogą dokonać tego niezwykle ważnego wyboru, czy tylko wniosą niepotrzebne nerwy? Nieraz poleje się morze łez. Ale
w końcu raz kupuje się ślubną kreację!

Życie w salonie sukien ślubnych Kleinfeld Bridal na Manhattanie zawsze jest pełne niespodzianek. Ta seria to nie tylko pokaz przepięknych kreacji. Wizyta w tym magicznym miejscu to często rodzaj rodzinnej terapii, w czasie której wychodzą na jaw kulisy relacji panny młodej z jej najbliższymi. Terapeutami stają się konsultanci salonu, którzy na co dzień służą praktycznymi poradami, aby ten wymarzony dzień życia okazał się niezapomniany.

SALON SUKIEN ŚLUBNYCH

Premiera: wtorek, 13 marca, 20:30

W styczniu 2018 roku TLC poprawił ubiegłoroczny wynik oglądalności w grupie komercyjnej A16-49
o 30%, głównie za sprawą wzrostu oglądalności wśród młodych kobiet W 16-24: +46% (0.82% SHR).
W grupie, w której TLC jest sprzedawane w pakietach kobiecych - W 16-49, miasta 50K+ wzrost wyniósł 8%.

TLC w kobiecych grupach celowych notuje niezmiennie AFF powyżej 200: AFF=250 (W 16-34, miasta 100k+ vs A 16-49), czy AFF=223 (W 16-49 miasta 100K+, vs A 16-49).

Dane: NAM; styczeń 2018/styczeń 2017; cała doba. Zasięg miesięczny na grupie A4+