TLC - KAWALER DO WZIĘCIA AUSTRALIA

Jeden mężczyzna, dwadzieścia pięć kobiet i niepowtarzalna okazja na miłość. Już od poniedziałku, 20 marca, godz. 17:00 w TLC - „Kawaler do wzięcia”.  To reality show, które elektryzuje miliony widzów na całym świecie, w tym również w Australii. Tim Robards – tytułowy kawaler szuka idealnej partnerki.

Sytuację ma o tyle ułatwioną, że o jego względy w programie stara się aż dwadzieścia pięć kobiet. Każda z nich gotowa jest zaprezentować się z jak najlepszej strony, aby tylko zwrócić uwagę i oczarować Tima. W poszukiwaniu szczęścia podróżują po całej Australii i umawiają się na randki w najpiękniejszych i najbardziej romantycznych zakątkach kraju. Czasami są to spotkania grupowe, czasami sam na sam. W każdym odcinku Robards wybiera kilka pań, ale randka indywidualna jest zarezerwowana wyłącznie dla jednej z nich. Te uczestniczki, którym nie uda się nawiązać bliższego kontaktu z kawalerem, odpadają z dalszej walki o miłość. Która z kobiet tak oczaruje Tima Robardsa, że on zdecyduje się zadać jej to sakramentalne pytanie? Tego dowiemy się podczas oglądania programu. Jedno jest jednak pewne – widzowie mogą liczyć na prawdziwe emocje i łzy, tak samo szczęścia, jak i rozczarowania. Czy kawaler okaże się tego wart?

TLC w pierwszych dwóch miesiącach 2017 roku utrzymał wysokie wskaźniki dopasowania w miejskich grupach kobiecych, jak: AFF 247 (W 16-49, miasta 100k+ vs. A 16-49). TLC notował też znakomite AFF wśród kobiet w przedziale wiekowym 25-49: AFF 201 (K25-49 vs. A 16-49). Wśród kobiet odpowiedzialnych za zakupy kanał miał AFF 207 (W 16-49, miasta, RFP vs. A 16-49). TLC zanotował SHR 0,31% w grupie komercyjnej A16-49.

TLC w lutym włączyło ponad 5,5 miliona telewidzów.

Źródło: Nielsen Audience Measurement; styczeń-luty 2017; 02:00-25:59. Zasięg miesięczny na grupie All 4+