Telewizja Puls w Premium TV
Grupa TVN i Telewizja Puls przedłużyły współpracę w ramach Premium TV. Premium TV będzie w dalszym ciągu zapewniać wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls, nadawcy kanałów TV Puls i PULS 2, w obszarze sprzedaży spotów, obejmującą tworzenie produktów reklamowych oraz maksymalizowanie przychodów kanałów.
"Jestem bardzo zadowolony z kontynuacji współpracy z Telewizją Puls, bo wzmacnia ona naszą pozycję rynkową, umożliwiając przedstawienie reklamodawcom najsilniejszej i najbardziej kompleksowej oferty. Nasza współpraca stanowi także potwierdzenie znakomitej jakości usług oraz strategicznych kompetencji, które Premium TV oferuje swoim partnerom.” – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.
„2013 rok będzie dla rynku telewizyjnego niezwykle istotny. Zakończy się proces cyfryzacji, a zasięg techniczny TV Puls i PULS 2 wyniesie blisko 100%. W tym kluczowym momencie wybór brokera reklamowego był dla nas szczególnie ważny. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie zdobyte we współpracy z nami w ciągu ostatnich dwóch lat, jak i wzmocnienie swojej pozycji rynkowej, zaprocentują i pozwolą Premium TV na wykorzystanie naszego pełnego potencjału.” - powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls. W listopadzie 2012 r. TV Puls i PULS 2 odnotowały zagregowany udział w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) na poziomie 3,91%. Premium TV jest częścią TVN Media, największego biura reklamy na polskim rynku i oferuje reprezentację handlową innym nadawcom.