Sukces akcji 4fun.tv i Saturna z Dawidem Kwiatkowskim!
Muzyczna stacja 4fun.tv wraz z siecią sklepów Saturn przeprowadziła serię spotkań z idolem nastolatków – Dawidem Kwiatkowskim, w różnych miastach Polski. Na każdym z eventów z udziałem artysty oraz prezenterów 4fun.tv – Lady Niny oraz Jacka Januszki, pojawiało się średnio około 3000 osób! Pierwsze ze spotkań zostało zorganizowane w sklepie Saturna. Jednak tak wysoka jednorazowa frekwencja, przerosła oczekiwania wszystkich biorących udział w projekcie i ze względów bezpieczeństwa, kolejne były realizowane w centrach handlowych w pobliżu Saturna, w większej przestrzeni.
Ten tour po Polsce, promujący nowy, bardzo dobrze przyjęty album Dawida Kwiatkowskiego „Pop & Roll”, był niebywałą okazją dla wszystkich wielbicieli, a przede wszystkim wielbicielek, do porozmawiania z artystą, zrobienia sobie zdjęcia oraz otrzymania autografu. Wokalista bardzo szybko odnalazł znakomitą nić porozumienia z prezenterami 4fun.tv, co zaowocowało niesamowitą energią, która udzielała się wszystkim biorącym udział w tych wydarzeniach.
Programy zrealizowane przez 4fun.tv, podczas pełnych emocji spotkań, cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Pozycja „Starclips” z Dawidem Kwiatkowskim osiągnęła blisko 4% udziału w rynku, w grupie 13-29. Jedno z wydań „Music Express” wokalista poprowadził wspólnie z Lady Niną i świetnie sprawdził się w roli prezentera. Pokazał, że posiada nie tylko talent wokalny, ale też ma naturę showmana… Akcja odbiła się również szerokim echem w mediach społecznościowych, czego dowodem są m.in. wyniki oglądalności relacji z tego wydarzenia. Ponad 500 tysięcy internautów obejrzało każdą z nich na facebookowym profilu stacji 4fun.tv.
A co sam artysta sądzi o tym przedsięwzięciu? „Uwielbiam bezpośredni kontakt z fanami. Te wizyty w różnych miastach są jak spotkania z nimi po koncercie, tylko o wiele dłuższe. Z prezenterami 4fun.tv - Niną i Jackiem, szybko się zgraliśmy i dzięki temu atmosfera była jeszcze bardziej gorąca” – komentuje Dawid Kwiatkowski.
Akcja przeprowadzona przez sieć sklepów Saturn razem ze stacją muzyczną 4fun.tv, stworzyła marce możliwość zaprezentowania się w towarzystwie wiarygodnego i popularnego wśród młodzieży ambasadora, którym jest Dawid oraz na antenie odzwierciedlającej trendy panujące wśród młodzieży. „Artyści młodego pokolenia podbijają rynek. Saturn stara się angażować ich do swojej komunikacji, czego przejawem są produkty przez nich zaprojektowane i dostępne w sieci naszych sklepów. Chcemy by to właśnie oni reprezentowali naszą firmę w środowisku młodzieżowym, w którym są najbardziej popularni. Dzięki nagłośnieniu tej akcji przez muzyczną telewizję 4fun.tv oraz udziałowi w eventach jej prezenterów, możemy ten przekaz wzmocnić i szeroko rozpropagować” – mówi Marcin Banaszkiewicz z Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
Materiały video z dotychczasowych eventów można obejrzeć na kanale YT stacji 4fun.tv: