START PRODUKCJI NOWEGO FORMATU O TEMATYCE ZDROWIA NA JESIEŃ 2015 W TVN STYLE!
„Żyj dłużej” program, którego emisja rozpocznie się jesienią na antenie TVN Style. Nowa produkcja precyzyjnie wpisuje się w aktualny trend zdrowego trybu życia i potrzeby cofnięcia wieku biologicznego za pomocą diety. Program z misją niesienia pomocy ludziom w odzyskaniu i zachowaniu idealnej wagi, zdrowia i dobrej kondycję fizycznej. 12 osób – z nadwagą, prowadzących niezdrowy tryb życia i borykających się z tego powodu z wieloma schorzeniami – stoczy na oczach widzów - zaciętą walkę o powrót do dobrej formy. Pomogą im w tym specjaliści: lekarka-dietetyk, trener, który zadba o sylwetkę i zwiększenie kondycji oraz trener personalny - psycholog. Jeden odcinek pokaże losy jednego bohatera - od momentu, gdy zdesperowany, szukający ostatniej deski ratunku, zgłasza się po pomoc do specjalisty, poprzez ciężką pracę nad sobą, aż do uzyskania oczekiwanego efektu. Program będzie zawierał uniwersalne, proste i funkcjonalne porady dotyczące zdrowego odżywiania, ćwiczeń fizycznych, psychologicznych technik opanowania łakomstwa, czy powstrzymania mechanizmu nagradzania się jedzeniem. Rozwieje też wiele mitów związanych ze zdrowiem i urodą.
Program „Żyj dłużej” ma ogromny potencjał reklamowy. Marka, która zwiąże się z programem będzie mogła dotrzeć do widzek, w momencie ich wysokiej receptywności na przekaz. Widownia kanału TVN Style to kobiety dbające o zdrowie i urodę – szczególnie zainteresowane nowinkami w dziedzinie „health& beauty”. Prawie 70% widzek TVN Style deklaruje, iż „Warto więcej płacić za produkty dobrej jakości” – co sprawia iż mają one potencjał zakupy – istotny z punktu widzenia reklamodawców. Nie bez znaczenia pozostaje też skala komunikatu - udział kanału TVN Style od startu wiosennej ramówki w grupie komercyjnej kobiet z miast wynosi 1,4% , co niezmiennie wzmacnia pozycję TVN Style jako lidera wśród kanałów o profilu kobiecym.
Reklamodawców zapraszamy do zapoznania się z ofertą na format, która daje szerokie możliwości niestandardowego zaistnienia w programie, takie jak sponsoring odcinków, konkursu, pojawienie się przy castingu na antenie oraz lokowania produktu wewnątrz odcinków. Szczególnym benefitem dla marek, które zdecydują się na współpracę jest kontekst ekspercki - profesjonalni doradcy, fachowe porady, sprawdzone metody, których działanie uczestnicy udowodnią (dosłownie i w przenośni) na własnej skórze.
„Żyj dłużej i lepiej z TVN Style!
Dane: NAM, 1 III-21IV 2015, W16-49c50k+; ”Żyj dłużej” to tytuł roboczy – do potwierdzenia w późniejszym terminie; TGI: „Zgadzam się z opinią”