DISNEY CHANNEL - SPOTY TOP & TAIL, JAKO PRZYKŁAD KREATYWNEJ KOMUNIKACJI Z RODZINAMI

Disney Channel to kanał familijny skierowany zarówno do dzieci i rodziców, który w maju 2015 roku przyciągnął przed ekrany 4,6 mln widzów. Utrzymał jednocześnie pozycję lidera w dotarciu do dziewczynek, osiągając AFF na poziomie 174. W maju na antenie kanału pojawiło się nowe pasmo filmowe skierowane do całych rodzin. Tak dobre wyniki i familijny charakter kanału wykorzystała w swojej komunikacji firma Energy2000, właściciel parków rozrywki Energylandia. Na bazie materiałów Klienta zostały wyprodukowane i wyemitowane specjalne formy reklamowe dostępne na antenach Disneya: TOP & TAIL.

Tak dobre wyniki i familijny charakter kanału wykorzystała w swojej komunikacji firma Energy2000, właściciel parków rozrywki Energylandia.

Na bazie materiałów Klienta zostały wyprodukowane, a następnie wyemitowane specjalne formy reklamowe dostępne na antenach kanałów Disneya: TOP & TAIL, czyli duospoty umiejscowione na pierwszym i ostatnim miejscu w przerwie reklamowej. Komunikacja spotowa wyróżniała się ciekawą kreacją. Spot na pierwszym miejscu zawierał pytanie a ten na ostatnim odpowiedź. Dodatkowo, w środku breaku był emitowany spot Klienta z podpowiedzią. Na potrzeby kampanii powstały 2 kreatywne wersje pytań i odpowiedzi.

Przykład spotu PYTANIE:
 

Spot_pytanie_Disney_Channel

 


Spot PODPOWIEDŹ:

 

 

Spot_podpowiedź_Disney_Channel

 


Spot ODPOWIEDŹ:

 

 

 

 

Spot_odpowiedź_Disney_Channel

 


Spoty TOP & TAIL to tylko jedna z wielu szerokich niestandardowych możliwości reklamowych dostępnych na antenie kanałów Disneya.

Zapraszamy do współpracy!


Źródło: NAM, COV 05.2015, all 4+; AFF 05.2015 w 4-12 vs. all 4-12