DISNEY CHANNEL - SPOTY TOP & TAIL, JAKO PRZYKŁAD KREATYWNEJ KOMUNIKACJI Z RODZINAMI
Disney Channel to kanał familijny skierowany zarówno do dzieci i rodziców, który w maju 2015 roku przyciągnął przed ekrany 4,6 mln widzów. Utrzymał jednocześnie pozycję lidera w dotarciu do dziewczynek, osiągając AFF na poziomie 174. W maju na antenie kanału pojawiło się nowe pasmo filmowe skierowane do całych rodzin. Tak dobre wyniki i familijny charakter kanału wykorzystała w swojej komunikacji firma Energy2000, właściciel parków rozrywki Energylandia. Na bazie materiałów Klienta zostały wyprodukowane i wyemitowane specjalne formy reklamowe dostępne na antenach Disneya: TOP & TAIL.
Tak dobre wyniki i familijny charakter kanału wykorzystała w swojej komunikacji firma Energy2000, właściciel parków rozrywki Energylandia.
Na bazie materiałów Klienta zostały wyprodukowane, a następnie wyemitowane specjalne formy reklamowe dostępne na antenach kanałów Disneya: TOP & TAIL, czyli duospoty umiejscowione na pierwszym i ostatnim miejscu w przerwie reklamowej. Komunikacja spotowa wyróżniała się ciekawą kreacją. Spot na pierwszym miejscu zawierał pytanie a ten na ostatnim odpowiedź. Dodatkowo, w środku breaku był emitowany spot Klienta z podpowiedzią. Na potrzeby kampanii powstały 2 kreatywne wersje pytań i odpowiedzi.
Przykład spotu PYTANIE:
Spot PODPOWIEDŹ:
Spot ODPOWIEDŹ:
Spoty TOP & TAIL to tylko jedna z wielu szerokich niestandardowych możliwości reklamowych dostępnych na antenie kanałów Disneya.
Zapraszamy do współpracy!
Źródło: NAM, COV 05.2015, all 4+; AFF 05.2015 w 4-12 vs. all 4-12