„ŚLINOTOK” – PIERWSZY AUTORSKI TALK SHOW KUCHNI+

Intrygujące gwiazdy, wyborne jedzenie, smakowite rozmowy i energiczni prowadzący – oto, co widzowie Kuchni+, mieli okazję zobaczyć w nowej produkcji programu „Ślinotok”. Program prowadzi znany raper Piotr „Vienio” Więcławski i ceniona szefowa kuchni Adriana Marczewska.

Premierowy odcinek „Ślinotoku” został wyemitowany 22 kwietnia o godz. 22:00. Pełen energii Vienio i utalentowana szefowa kuchni Adriana Marczewska zapraszają do programu wielu znanych i cenionych gości, w tym: dziennikarza Piotra Kędzierskiego, rapera Wojtka Sokoła, piosenkarza Czesława Mozila, aktora Antka Królikowskiego, piosenkarkę Natalię Przybysz czy blogerkę Martę Dymek.

- Takiego „Ślinotoku” jeszcze nie było! Będzie trochę wege, ale też coś mięsnego. Będzie o jedzeniu, ale nie przez cały czas. Będzie kanapa, ale nie będziemy leżeć. Po prostu wciśniemy w nią naszych gości, których dokładnie przepytamy - mówi Piotr „Vienio” Więcławski.

- Ale to program kulinarny, więc nie zabraknie w nim intrygujących potraw, które z Vieniem przygotujemy. Skorzystamy z naturalnych składników, żeby pokazać, że w mieście też można zdrowo „Twój kawałek ogrodu”zjeść - dodaje Adriana Marczewska.

W każdym odcinku prowadzący robią to, co lubią najbardziej, czyli gotują dla zaproszonych przyjaciół. Zaprezentują widzom dwa autorskie przepisy, które będą pretekstem i punktem wyjścia dla rozmowy z gościem. Vienio, siedząc na kanapie, przepyta gwiazdę na tematy nie tylko kulinarne a Adriana przygotuje specjalne koktajle i drinki. Widzowie dowiedzą się gdzie popularni aktorzy, piosenkarze lub dziennikarze jadają, jakie są ich ulubione smaki i bez czego nie wyobrażają sobie swojej kuchni. Rozmowę uatrakcyjnią zadania i testy w stylu "Rozpoznaj smak". Wszystko z dużą dawką humoru i pozytywnej energii.

Kuchnia+ to kanał, który prezentuje najlepsze polskie i zagraniczne programy dotyczące gotowania, nowości kulinarnych, czy zdrowego odżywania. Poszerzanie kulinarnych horyzontów przez stację przekłada się na bardzo dobre wyniki. W marcu Kuchnia+ zgromadziła przed telewizorami 2,7 mln widzów! Ponadto kanał ma bardzo wysoki stopień dopasowania w atrakcyjnych dla reklamodawców upmarketowych grupach widzów, AFF IX = 386 (W 25-54 cs100k+) oraz AFF IX = 318 (A 25-54 cs100k+ inc2000+).

Dane: NAM, AFF vs A16-49, Q1 2015;  COV A4+ 03.2015