SILNA POZYCJA KANAŁÓW INFORMACYJNYCH GRUPY TVN - TVN24 & TVN24 BIS
TVN24
TVN24 niezmiennie utrzymuje swoją mocną pozycję rynkową pozostając liderem wśród kanałów o profilu informacyjnym. We wrześniu kanał osiągnął udział w oglądalności na poziomie 2,2% SHR dla grupy komercyjnej (A16-49), a dla widzów z miast o wysokich zarobkach 4,5%! W tym czasie, konkurent stacji - TVP INFO, wygenerował udział na poziomie 1,1% SHR w grupie komercyjnej zajmując tym samym drugie miejsce w rankingu. Średnia minutowa oglądalność dla TVN24 to 50 615 widzów, natomiast TVP INFO średnio przyciągnął przed telewizory 24 805 odbiorców.
Najlepiej oglądanymi programami TVN24, które przyczyniły się do sukcesu stacji, są „Jeden na jeden” autorstwa Bogdana Rymanowskiego – 8,6% SHR oraz „Kiosk z gazetami” – 5,8% SHR badane w grupie komercyjnej (A16-49).
Dane: NAM, SHR%, AMR, A16-49, A16-49 c50+ 3500K+, 1-26.09.2016 r.
TVN24 BiS
TVN24 BiS to stacja o profilu informacyjno- biznesowym docierająca do atrakcyjnej komercyjnie grupy widzów. Kanał poprawił swój udział rok do roku o 14%, osiągając we wrześniu 0,8% SHR.
Wśród programów TVN24 BiS cieszących się największą atencją widzów znajduje się „Babilon”, który w grupie docelowej stacji (A25-59 Top Management) osiągnął SHR na poziomie 1,6% oraz filmy dokumentalne. Przykładem może być „Przysięga rodziny Hitlera” - francuski dokument, który wygenerował we wspomnianej grupie 1,4% SHR, a w grupie męskiej o profilu Top Management 2,2%!
Dane: NAM, SHR%, A25-59 Top Management, M25-59 Top Management, 1-26.09.2015 vs. 1-26.09.2016.