TO!TV - REBRANDING STACJI ITV!

Od 27 lutego 2016 roku kanał ITV będzie nadawał pod nazwą TO!TV.

Telewizja TO!TV będzie ogólnopolskim kanałem muzyczno-rozrywkowym, który w związku z nowo zmodyfikowaną i poszerzoną ofertą programową, zaspokoi gust całej rodziny.

Kanał będzie koncentrował się na 3 fundamentach:

muzycznym – prezentującym muzykę dostosowaną do zróżnicowanych gustów widzów  w obrębie nurtów dance, disco, pop i disco-polo. Będziemy chcieli jeszcze bardziej zwrócić się w stronę muzyki i poszerzyć grono odbiorców a widz będzie miał w dalszym ciągu realny wpływ na kształt stacji.

rozrywkowym – tutaj pojawi się najwięcej nowości takich jak m.in.: program kulinarny prowadzony przez uczestniczkę kulinarnego show „MasterChef„, poradnik dla Mam propagujący zdrowe odżywianie i kształtowanie dobrych nawyków czy przewodnik po meandrach mediów społecznościowych.

ezoterycznym - wieczornym paśmie EZO TV gdzie podczas konsultacji na żywo z najlepszymi wróżkami w Polsce, będziemy dalej pomagać, uczyć i wskazywać właściwą drogę do osiągnięcia harmonii duszy i ciała  i odzyskania radości życia.

Kanał dedykowany będzie grupie wiekowej 16-49 choć jego trzonem są młodzi ludzie w wieku 25-44 lata w większości pochodzący z terenów miejskich oraz mniejszych miejscowości, podatni na reklamę, ceniący wartość marki, podążający za trendami i dynamicznie spędzający czas.

Zmianie uległa również oprawa kolorystyczna stacji w tym logo – panujący do tej pory róż i szarość przeszedł na szarość z kroplą turkusu.

Celem rebrandingu jest stworzenie zintegrowanej komunikacji wizualnej stacji, poszerzenie oferty programowej i tym samym zdobycie szerszego grona odbiorców.

Efektem wizerunkowego oraz programowego odświeżenia stacji, w tym kontentu z dziedziny lifestyle, ma być wzrost rozpoznawalności stacji, wzrost udziałów rynkowych (SHR), wzrost średniej oglądalności minutowej (AMR) a w przyszłości związany z tym wzrost przychodów spółki.

Hasłem przewodnim stacji jest sformułowanie: TO!TV TO UZALEŻNIA!