PULS 2 startuje już 19 lipca!
Już w czwartek 19 lipca na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej startuje nowy kanał PULS 2. Skierowany będzie do kobiet i dzieci, jako uzupełniająca oferta dla familijnego kanału TV Puls.
W ramówce kanału PULS 2 oprócz większej ilości pasm bajkowych znajdzie się więcej kontentu lifestylowego.
Grupa celowa stacji to aktywne kobiety w wieku 25-54 lata i dzieci w wieku 4-14 lat. Z myślą o nich powstaje ramówka stacji, która będzie składać się przede wszystkim z bajek dla dzieci i szeroko pojętego kontentu lifestyle. Programy rozrywkowe, poradnikowe, typu reality i talk-show, będą uzupełnione o kobiece i familijne filmy i seriale.
Poszukiwany przez kobiety kontent lifestylowy i szeroki wybór propozycji dla dzieci ma zapewnić stacji unikalne pozycjonowanie wśród kanałów o ogólnopolskiej dystrybucji. Dzięki PULS 2 widzowie otrzymają nieograniczony dostęp do kontentu spotykanego dotychczas w telewizjach o dystrybucji kablowo-satelitarnej.
Oprócz dostępności na drugim multipleksie, który gwarantuje potencjalne dotarcie do 94% populacji Polski stacja planuje dynamiczny rozwój dystrybucji kablowo-satelitarnej (od początku nadawania kanał będzie dostępny w sieci kablowej TOYA). Zgodnie z planem, na przełomie roku 2012 i 2013 kanał będzie dostępny w największych sieciach kablowych i na wszystkich platformach satelitarnych. Szybko budująca się dystrybucja kanału przełoży się zgodnie z prognozami stacji na rosnący zasięg odbiorczy i widownię. Stacja zakłada, że do końca roku uzyska zasięg na poziomie ponad 20% i zdobędzie w grupie komercyjnej udziały na poziomie 0,40%.
Już od sierpnia kanał PULS 2 znajdzie się w ofercie Premium TV. Stacja stanie się elementem zasięgowych pakietów MIX MUX i MIX PLUS, a także pakietu skierowanego do widowni dziecięcych MIX KIDS.
Więcej informacji o kanale: www.puls2.pl