PULS 2 poszerza dystrybucję i osiąga rekordowe wyniki oglądalności!
Obecnie kanał jest już dostępny w ofercie ponad 270 operatorów kablowych. Dzięki temu sygnał dociera do prawie 40% gospodarstw domowych w Polsce.
Wraz ze wzrostem dystrybucji, PULS 2 poprawia także wyniki oglądalności – w grudniu kanał osiągnął rekordowy rezultat 0,44 SHR% w grupie komercyjnej i 0,70% SHR% w grupie mam z dziećmi (W 20-54 Ch 4-9).
W grupie widzów odbierających wyłącznie naziemną telewizję cyfrową kanał uzyskał aż 2,44% SHR% (A 16-49 DTT). Tak dobre wyniki stacja osiągnęła mimo ograniczonego czasu nadawania, który wynosi obecnie 12 godzin (12.00-24.00).
Wśród najlepiej oglądanych propozycji stacji znajdują się animacje wchodzące w skład pasma „Junior TV”, takie jak „Był sobie człowiek” (średnio 119 tys. widzów), „Był sobie kosmos” (105 tys. widzów) oraz „Pippi” (prawie 90 tys. widzów).
Dużą popularnością cieszą się również programy lifestylowe, takie jak np. „10 lat mniej”. Program ten uzyskał w grudniu średnią widownię na poziomie 100 tys. widzów. Wśród programów rozrywkowych absolutnym hitem okazało się być widowisko z udziałem publiczności pt. „Spotkania z balladą”. Format ten gromadził przed telewizorami średnio aż 162 tysiące widzów!
Dane: NAM, XII 2012, A 16-49, W 20-54 Ch4-9, A 16-49 DTT (DTT=yes, cab-sat=no), Total Individuals