PREMIUM TV ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z DISCOVERY NETWORKS W OBSZARZE SPRZEDAŻY CZASU ANTENOWEGO

TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce. Począwszy od 1 stycznia 2014 roku Premium TV będzie zarządzać sprzedażą czasu antenowego dla następujących kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu.

- Bardzo się cieszę z decyzji Discovery Networks o podjęciu współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom. Jest to również docenienie naszego strategicznego spojrzenia na polski rynek telewizyjny, na którym w ostatnich latach zachodzą bardzo dynamiczne zmiany - powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN Media.

Dorota Żurkowska, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA komentując decyzję powiedziała: - Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów.

 

- Kanały należące do Discovery Networks Polska są jednymi z najlepszych kanałów na rynku polskim zarówno pod względem atrakcyjności dla widza jak i dla reklamodawcy. Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - powiedział Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV.

 

Stacje telewizyjne należące do Discovery Networks w okresie styczeń – październik 2013 r. osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,92 % w komercyjnej grupie (16-49) utrzymując pozycję lidera na rynku telewizji dokumentalnej.

Premium TV jest liderem rynku brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Jego udział w październiku br. wynosił 19,6% w grupie A1649 (dane: Nielsen Audience Measurement). Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.

Premium TV jest częścią TVN Media.

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie (NASDAQ: DISCA,DISCB, DISCK). Discovery Networks CEEMEA umożliwia ludziom badanie świata i zaspakajanie ciekawości za pośrednictwem 11 kanałów, m.in. Discovery Channel HD, TLC HD, ID, Animal Planet HD, Discovery Science, Discovery Turbo Extra i Discovery Historia, a także poprzez wiodące produkty i usługi konsumenckie oraz edukacyjne. Discovery Networks CEEMEA nadaje w 19 językach, w 105 krajach na trzech kontynentach, docierając do 243 milionów widzów.