PREMIUM TV PODPISAŁA Z TV PULS I PULS2 UMOWĘ O WSPÓŁPRACY DOTYCZĄCĄ SPRZEDAŻY CZASU REKLAMOWEGO
Warszawa – 09 grudnia 2013 r.
TVN Media Sp. z o.o. będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i Puls2 w dalszym ciągu zapewniając wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls, w obszarze sprzedaży spotów, obejmującą tworzenie produktów reklamowych oraz maksymalizowanie przychodów kanałów.
Umowa, która będzie obowiązywać od 1 stycznia 2014 roku została zawarta na okres jednego roku.
Piotr Tyborowicz, Dyrektor Biura Reklamy, Członek Zarządu TVN Media powiedział: „Bardzo nas cieszy, że po udanej współpracy w roku 2013, TV Puls podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z Premium TV również w nadchodzącym roku. Dla naszych klientów jest to ponowne potwierdzenie znakomitej jakości oferty Premium TV a dla naszego partnera gwarancja ciągłości i pełnego wykorzystania potencjału tej współpracy.”
Dariusz Dąbski, Prezes TV Puls powiedział: „TV Puls w 2011 roku jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV i tą owocną dla obu organizacji współpracę chcemy kontynuować. Liczymy, że w 2014 roku razem z Premium TV z takim sukcesem jak do tej pory wejdziemy na następny poziom naszego rozwoju”.
TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a stacji PULS 2 od początku jej istnienia - lipca 2012 roku.
TV Puls to piąta stacja telewizyjna w Polsce (3,76% SHR w grupie 16-49; listopad 2013) oferującą najlepszą rodzinną rozrywkę. TV Puls wyróżnia się najbogatszą rodzinną ofertą spośród wszystkich stacji naziemnych. Stacje TV Puls i Puls2 w okresie styczeń – listopad osiągnęły 4, 33% (w listopadzie 5,19 %) udziału w rynku oglądalności telewizyjnej
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały Naziemnej Telewizji Cyfrowej.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Emilia Ordon
Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN SA
tel. (+48 22) 856 67 97
e-mail: press@tvn.pl