PRACOWNICY POLSKICH KORPORACJI
NA KANALE NATIONAL GEOGRAPHIC
National Geographic nieustannie skłania widzów, by dowiedzieli się więcej. Poprzez pasjonujące dokumenty i reportaże oraz programy rozrywkowe wzbogaca wiedzę o otaczającym świecie. Słynie z interesujących i wiarygodnych programów, które na długo pozostają w pamięci. Stacja oferuje dostęp do unikalnych ludzi, miejsc i zdarzeń na całym świecie. Pokazuje i przybliża świat poprzez formaty, dotyczące różnych dziedzin życia: nauki, techniki, historii oraz psychologii. National Geographic to mądra, oparta na faktach rozrywka.
Tym razem kanał zaprasza widzów na miniserię, pokazującą kulisy pracy w wielkich firmach. „Korpo-racja” to produkcja, która zamiast przedsiębiorstw, pokazuje ludzi – obecnych i byłych pracowników korporacji, mających swoje siedziby w Polsce. W trzech, krótkich odcinkach seria zaprezentuje życiowe historie trojga bohaterów, którzy uzmysłowią widzom, jak różnorodne są korporacyjne środowiska i jak różni ludzie tam trafiają.
Korporacje nie mają nieskazitelnego wizerunku, budzą kontrowersje i zaciekawienie. Ich procedury, język i modele funkcjonowania wydają się ludziom z zewnątrz tajemnicze. Historie o morderczej pracy „korpoludków”, ich wyścigu po uznanie, stanowiska i pieniądze, nawet jeśli krzywdzące, są dopełnieniem stereotypowego obrazu. Wpływają na codzienność, narzucając style życia i decyzje zakupowe, nie pozostawiając rzeczywistego wyboru. Jest to jeden z punktów widzenia. Z drugiej strony, dzięki działaniom CSR-owym i promocji zrównoważonego rozwoju, korporacje XXI wieku podnoszą komfort życia i pomagają przezwyciężać kryzysy, przed którymi stoi cywilizacja.
W programie „Korpo-racja” lokowany jest SUV Citroen C5 Aircross. Za produkcję serii odpowiedzialny jest Timecode Film Production, a jej promocję kampanią marketingową wspiera FOX Networks Group.