Power TV najdłużej przytrzymuje widzów przed telewizorem

Kanał muzyczno-rozrywkowy Power TV ma najwyższy wskaźnik ATS (50’45”), czyli średni czas spędzony przed telewizorem spośród kanałów o zbliżonym profilu tematycznym. Co ważne Power TV przyciąga przed telewizory  głównie  widownię miejską (AFF dla grupy A16-49  z miast > 50 tys wynosi  206), ze znaczącą przewagą widowni kobiecej (AFF dla grupy K16-49 z miast >50  tys wynosi  343).

Power TV to pierwszy polski kanał muzyczno-rozrywkowy dostępny także w jakości HD. Kanał rozpoczął nadawanie pod koniec 2013 roku i od początku jego oferta programowa jest kierowana do osób w wieku od 25 do 49 lat z miast (AFF dla A25-49 z miast > 50 tys wynosi  244).

Na antenie Power TV można usłyszeć przede wszystkim polską muzykę rozrywkową oraz największe światowe przeboje z lat 80-tych i 90-tych. Kanał jest dostępny na platformie nc+, a także w Orange TV, Vectra, Inea, Toya i prawie 200 innych sieciach kablowych na terenie całej Polski.

*dane: NAM, AFF vs A16-49, ATS, 11.2014-01.2015,