TVN STYLE - W WIOSENNEJ RAMÓWCE POLOWANIE NA KUCHNIE I WIEM, CO JEM NA DIECIE!
Stacja TVN Style rozpoczęła przygotowania nad wiosennym sezonem. Trwają zdjęcia do nowości "Polowanie na kuchnie" – polskiej wersji amerykańskiego programu „Kitchen Crashers” z portfolio Scripps Networks Interactive oraz Wiem, co jem na diecie z Kasią Bosacką.
TVN Style znajduje się na pozycji lidera w grupie kanałów kobiecych, osiągając udział SHR% = 1,3%, podczas gdy konkurencyjny Polsat Cafe odnotowuje SHR% = 0,4%.
"Polowanie na kuchnie" to pierwszy program TVN robiony na licencji Scripps Networks Interactive. Uwielbiany przez amerykańską widownię program „Kitchen Crashers” pojawi się już wiosną 2016 roku na antenie TVN Style. Gospodynią polskiej wersji programu została dziennikarka i architektka wnętrz - Dorota Szelągowska, znana widzom m.in. z: „Dorota was urządzi” czy „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”. Widzowie pokochali program „Dorota Was urządzi”, który znalazł się w pierwszej piątce najchętniej oglądanych formatów stacji TVN Style! W atrakcyjnej dla reklamodawców grupie kobiet z miast odnotował bardzo wysoki udział SHR% = 2,7%, zaś w grupie kobiet z ponadprzeciętnymi dochodami SHR = 3,1%.
Podobnie jak w amerykańskiej wersji, prowadząca wraz z ekipą odwiedzi sklepy meblowe w poszukiwaniu klientów, którym zdecydowanie przydałaby się pomoc przy remoncie kuchni. Program „Polowanie na kuchnie” to nie tylko ciekawa propozycja programowa dla widzów, ale przede wszystkich doskonałe narzędzie dla reklamodawców chcących dotrzeć do kobiecej grupy celowej. Program umożliwia efektywną komunikacje reklamową pod wieloma względami - dociera do kobiecej widowni, ma doskonałe dopasowanie do kobiet z najwyższym potencjałem zakupowym, gdzie widownia kanału stanowi 73% kobiet, 75% widzów programu jest z miast, a ponad 67% ma wyższe dochody. Program daje możliwość kontekstowego zaistnienia z komunikacją marki Klienta. Oferta reklamowa obejmuje nie tylko sponsoring samego programu, ale również lokowanie wszelkich produktów z branż związanych z remontem i urządzaniem wnętrz, ale również nowe metody płatności, sprzęt AGD, farby, panele, drzwi, czy ekspresy do kawy. Dla reklamodawców poszukujących możliwości zaangażowania konsumentów w dialog z marką istnieje propozycja dedykowanego konkursu angażującego widza, jak również działania w sferze on-line.
Dane: NAM, Programmes, SHR%, 01.09-26.11.2015, 06:00-23:59, Dayparts, ADH%, SHR%, 01-09.2015.
Kolejną z wiosennych nowości jest program „Wiem, co jem na diecie”, w którym prowadząca Kasia Bosacka pokaże, jak skutecznie schudnąć i udowodni, że nie jest to wcale takie trudne. Rozprawi się z wieloma mitami na temat odchudzania, ostrzeże przed najczęstszymi błędami i niezdrowymi dietami-cud. W jej walce z nadwagą towarzyszyć będą eksperci – dietetyk, lekarz, psycholog i trener.
Prowadząca obnaży niepochlebne statystyki, w których ponad połowa Polaków ma nadwagę, zaś aż 1/3 nie podjęła w ostatnim roku żadnej aktywności fizycznej. Otyłość to trzykrotnie zwiększone ryzyko cukrzycy, miażdżycy i chorób serca, która skraca życie i to nawet o 15 lat! Odchudzanie to wciąż jeden z najchętniej czytanych tematów w prasie i w Internecie. Niestety zmiana nawyków wydaje się strasznie trudna – dlatego wiele osób szuka drogi na skróty: diet-cud lub tabletek, które odchudzą bez wysiłku. Nie mają efektów, poddają się i koło się zamyka.
Zapraszamy do współpracy!