Kontent budujący ekspercki wizerunek Partnerów oraz zaangażowaną społeczność widzów skupionych wokół marki HGTV
HGTV to kanał, w którym motywujemy i inspirujemy do budowania, odnawiania i przerabiania wnętrz oraz ogrodów. Pokazujemy jaki wpływ na naszą codzienność ma otoczenie, w którym przebywamy, a dzieląc się wiedzą przekazywaną przez ekspertów i pasjonatów, wspieramy widzów w realizacji ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych przestrzeniach.
Wiosna to czas, gdy na nowo odkrywamy ogrody i tarasy – po zimie szukamy inspiracji i porad, by latem odżyły w pełnym blasku i pozwalały nam cieszyć się czasem spędzanym na świeżym powietrzu, wśród pięknych roślin. Po wielu miesiącach pandemicznego zamknięcia nasze mieszkania i parapety rozkwitły, a zielone przestrzenie wokół nas stały się szczególnie ważne. Marzeniem wielu Polaków jest na nowo ogródek czy taras – nawet malutki, ale własny i zapewniający całej rodzinie relaks i odpoczynek.
Dlatego aktualna ramówka stacji przepełniona jest programami, w których pokazujemy ogródkowe metamorfozy. Ten jakościowy, produkowany lokalnie kontent, jest uwielbiany przez widzów HGTV z wielu powodów. Jest dla nich źródłem inspiracji i pomysłów na metamorfozy zielonych przestrzeni. Tu znajdują podpowiedzi jak nowocześnie i funkcjonalnie je zaaranżować wykorzystując produkty dostępne w sklepach. Dzięki współpracy z Markami obecnymi na polskim rynku, widzowie mają szansę wkroczyć w świat ogrodów uzbrojeni w rzetelną wiedzę oraz komplet niezbędnych informacji o produktach, ich wykorzystaniu, czy nawet konserwacji. W tym świecie spektakularnych zielonych metamorfoz mogą liczyć dodatkowo na profesjonalne wsparcie – doświadczonych, niesamowicie kreatywnych i charyzmatycznych Prowadzących. Wśród ogródkowych gwiazd stacji HGTV nie może zabraknąć Mai Popielarskiej, której program tworzony we współpracy z Leroy Merlin - „Nowa Maja w ogrodzie” towarzyszy widzom od lat. Nowe odcinki pojawiają się na antenie kanału od wiosny do jesieni, pokazując widzom niesamowite, inspirujące ogrody bohaterów oraz to, jak zmienia się przestrzeń wokół nas wraz ze zmieniającymi się porami roku. Widzowie, którzy kochają ogrodowe metamorfozy i szukają rzetelnej, praktycznej oraz przyjaźnie zaprezentowanej wiedzy, znajdą to wszystko w „Polowaniu na ogród” z Dominikiem Strzelcem, który jest ambasadorem marki Bricomarché, a także w „Wymarzonych ogrodach”, kipiących pozytywną energią sióstr Olgi Piórkowskiej i Izabeli Szarmach, które w swoich spektakularnych metamorfozach wykorzystują asortyment Partnera formatu, marki OBI. Wplecenie Marek w wątki programów produkowanych lokalnie w oparciu o aktualnie poszukiwane przez widzów tematy pozwala nam stworzyć atrakcyjny kontent i zaprezentować asortyment Partnerów w naturalnym kontekście. A połączenie ich z charyzmatycznymi i profesjonalnymi Prowadzącymi pozwala nam zaangażować widzów w dialog oraz komunikację pełną pozytywnych emocji. Klientów zainteresowanych współpracą opartą o kontent kanału HGTV serdecznie zapraszamy do kontaktu z przedstawicielami Biura Reklamy TVN.
Nowa Maja w ogrodzie
Jak wygląda prawdziwa wiosna? Przekonujemy się o tym, oglądając najnowszy sezon programu Mai Popielarskiej na antenie HGTV! Królowa ogrodów razem z Partnerem formatu, firmą Leroy Merlin, po raz kolejny zapraszają widzów w inspirującą podróż pełną kolorów! W premierowych odcinkach „Nowej Mai w ogrodzie” nie zabraknie porad, ciekawych pomysłów oraz rozmów z prawdziwymi pasjonatami, miłośnikami natury i ekspertami.
Podlasie pachnące lawendą, wiejskie siedliska, mały skansen, rosarium oraz ogród, gdzie odbywają się warsztaty edukacyjne – kamera HGTV ponownie zabierze widzów w przepiękne miejsca! W miejscowości Bukowna odwiedzimy muzyka. W ogrodzie ze stawem mężczyzna zbudował pomost w kształcie fortepianu. A w Gliwicach – polsko-włoską rodzinę lekarzy, którzy swoją zieloną przestrzeń zaprojektowali w śródziemnomorskim stylu. Na Podkarpaciu zajrzymy do młodego miłośnika przyrody, lubującego się w eksperymentach z roślinami z cieplejszych stref klimatycznych. Zafascynowany jest palmami, kaktusami oraz fuksjami, które rosną u niego od lat. W Dębicy zaś poznamy właściciela, który wyczarował na rodzinnym polu ogród na piasku. Co udało mu się posadzić w skrajnych warunkach? To nie wszystko! Warszawski architekt krajobrazu oprowadzi widzów po magicznym ogrodzie, którego urządzanie zajęło mu ponad dwa lata.
Emisja: niedziela, godz. 9:20
Wymarzone ogrody
Wszystkich fanów ogródkowych metamorfoz zapraszamy do oglądania najnowszego sezonu „Wymarzonych ogrodów”. Na antenę powróciły siostry Olga Piórkowska i Izabela Szarmach, które w nowych odcinkach udowodnią, że ich wyobraźnia nie zna granic! Olga i Iza - prywatnie siostry, zawodowo wspólniczki i projektantki ogrodów przy współpracy z OBI, partnerem i sponsorem programu, w zaledwie kilka dni przeprowadzą wyjątkowe metamorfozy ogrodów! Stworzą miejsca nie tylko atrakcyjnie wizualnie, ale także funkcjonalne. W każdym odcinku usłyszycie wiele przydatnych porad i wyjątkowych inspiracji. Pomogą bohaterom ale także widzom odmienić zieloną przestrzeń i poznać trendy tego sezonu. W zaledwie kilka dni stworzą przytulne, nowoczesne i magiczne przestrzenie. Wkraczają tam, gdzie właścicielom brakuje pomysłu - zaprojektują ogródek, przebudowują i do tego wszystkiego nauczą, jak o niego dbać. Odcinki premierowe programu osiągają bardzo dobre wyniki oglądalności w grupie komercyjnej – średni udział SHR=1,71%. Zapraszamy do śledzenia kolejnych metamorfoz!
Emisja: niedziela, godz. 11:30
Polowanie na ogród
Zagracone podwórko, przesuszona trawa czy totalny brak pomysłu na zagospodarowanie przestrzeni? Dominik Strzelec uwielbia takie wyzwania. Nawet w najbardziej zaniedbanym ogrodzie znajdzie to „coś”. Razem z Dominikiem i partnerem programu, Bricomarché zapraszamy na szósty sezon programu! Dominik w ogrodzie czuje się jak ryba w wodzie. Uwielbia zaskakiwać i właśnie w ten sposób wybiera bohaterów do swojego programu! Wraz ze swoją niezawodną ekipą potrzebuje zaledwie 3 dni i 10 tysięcy złotych, aby odmienić dosłownie każdą zieloną przestrzeń. Od razu ma setki pomysłów i niespożyte pokłady energii. Co tym razem „upoluje”? W premierowych odcinkach widzowie poznają m.in. uroczą rodzinę, której na pozór uporządkowany ogródek ma dość spory mankament… Jak Dominik poradzi sobie z architektonicznym wyzwaniem? To nie wszystko! Dowiemy się co zrobić, gdy stare drzewa zabierają trawie całą wodę oraz od czego zacząć sadzenie roślin. Jedno jest pewne! W nowej serii nie zabraknie dobrego humoru, wielu porad i kreatywnych pomysłów. Energia, inspiracja i przydatna wiedza to na pewno to, czego po Dominiku można się spodziewać! Premiery 6. sezonu formatu wygenerowały w grupie komercyjnej średni udział na poziomie SHR= 1,72%. A już jesienią zapraszamy na kolejny sezon, w którym Dominik z pewnością jeszcze nie raz zaskoczy widzów swoją kreatywnością!
Emisja: niedziela, godz. 10:30
DANE: NAM, 07.03-17.05.2021; SHR%; A 16-49, W16-49 c50+; AFF vs A16-49.