Disney Junior - NOWY SEZON SERIALU „JEJ WYSOKOŚĆ ZOSIA” I CASE STUDY „KOKO SMOKO”

Disney Junior systematycznie zwiększa swój udział w rynku. W lipcu kanał osiągnął SHR% na poziomie 5,4% w grupie all 4-12. Tak dobre wyniki stacji przekładają się na efektywność kampanii reklamowych.

Case study „Koko Smoko”

W lipcu firma  Monolith Films we współpracy z zespołem Premium TV, zrealizowała projekt promujący nową animację skierowaną do najmłodszych widzów. Skrzydełko otwierające przerwę reklamową na antenie Disney Junior zachęcało widzów do obejrzenia filmu „Koko Smoko”. Skrzydełko płynnie przechodziło w spot reklamowy Klienta. 50 emisji kreacji eksponującej tytułową postać z filmu - smok Kokos - wygenerowało zasięg na poziomie 905 000 w grupie all 4+.
 

Skrzydełko Koko Smoko Disney Junior

 


We wrześniu na małych widzów Disney Junior czeka emocjonujący finał 2. sezonu bardzo lubianego serialu – „Jej Wysokość Zosia” – a przed nim maratony przypominające poprzednie odcinki.

Finał i maratony są zapowiedzią nowego, 3. sezonu przygód małej księżniczki, który pojawi się na antenie kanału 17 października. Do końca 2015 roku widzowie zobaczą minimum 11 nowych premierowych odcinków serialu i przynajmniej 3 powtórki do każdej premiery.

Zosia to czwarta najbardziej lubiana bohaterka wśród polskich dziewczynek w wieku 4-5. Widzowie kochają ją za pozytywne nastawienie do innych, uprzejmość i dobroć. Najbardziej lubianymi atrybutami księżniczki są jej przepiękne kolorowe suknie oraz magiczny amulet. 46% polskich dziewczynek wie, kim jest tytułowa księżniczka, a 44% dziewczynek ją uwielbia.

Widzowie mogą również zajrzeć do Świata Zosi na disney.pl. Obecność serialu na antenie kanału i gry na disney.pl, dają unikalną możliwość spójnej komunikacji wokół jednej z ulubionych bohaterek widzów Disney Junior. Świat Zosi to najpopularniejsza gra na disney.pl (PV = 2,3 mln, ATS = 15 minut).

„Jej Wysokość Zosia” - finał, 19 września o 9:00
„Jej Wysokość Zosia” – premiera 3. sezonu 17 października o 09:00


Zapraszamy do współpracy!

Źródło: Franchise Tracker, 02.2015.Badanie przeprowadzone na dziewczynkach w wieku 0-5; Omniture, 02.2015; NAM: SHR% all 4-12, 07.2015, Reach skrzydełek „Koko Smoko”, all 4+